renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MartyCBR
Vloženo 22.5.2008
Aktualizováno 22.5.2008
Zobrazeno 1 636x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Koupil jsem ji uz s podrenyma plastama, nechal jsem na zakazku udelat crash cage a kratsi vyfuk, dal jsem uzsi retez a zmenil prevodovy pomer (uz si to nepamatuju presne, ale myslim ze -2 zuby vepredu a +4 vzadu)

Recenze

CBRo 600F sport jsem koupil jako motorku na "stunt". Byla to klasicka seriovka a prvni vec, co jsem nechal zmenit byl retez, predni kolecko a rozeta. Prevodovy pomer se zmenil mam pocit o 20% do sily a je to sakra znat. Kdyz jsem si ji odvazel, tak jsem zjistil ze s takovym prevodem neumim jet ani poradne po zadnim, protoze mi temer okamzite vzdy "dosla" jednicka :) Prvnich par dni co jsem to zkousel jsem z toho byl poradne zklamany a chtel jsem ten pomer vratit zpatky. Nicmene nakonec me to opravdu aspon naucilo a donutilo se vic snazit a pilovat techniku. Kazdopadne pro kazdeho kdo si chce vyrazne zmenit prevod do sily bacha na to, jezdit po zadnim je pak o dost tezsi, pokud nechcete radit na vyssi rychlosti a snazite se naucit jezdit pomalu :)) Jo a abych nezapomnel, jako bonus samozrejme tachometr prestal ukazovat realnou rychlost, takze jsem poridil digi Sigma sport.

Druha vec, co jsem pridal byla crash cage. Clovek to tak nak nechce rozmlatit, kdyz to vypada jeste porad tak hezky :) No nechal jsem si ji vyrobit na zakazku (JK Design ricany) a +/- to dopadlo skoro jak jsem chtel. Akorat cena mi prisla predrazena (5500 kc) a trosku me nastvalo, ze jelikoz byl stredovy sroub (vede skrz ram a motor) moc kratky, tak ho pan Kriz prerizl, navaril k nemu kus dalsiho a na to to namontoval. Bohuzel se me ani nenamahal zeptat, jestli to tak muze udelat a i kdyz mi tvrdil, ze ten svar je pevnejsi nez cely sroub, tak to pri prvni vyjizdce prdlo :( Nu coz, dal jsem tam zavitovou tyc a ta zatim drzi. Druha vec, co me trosku nastvala byla, ze jsem chtel crash cage pridelat normalne do kapotaze a rikal jsem mu at tam vyvrta diry. Jemu to bylo lito, takze mi to pridelal bez kapotazi. Jelikoz bez nich moc nedrzi predni maska, tak se mi je tam nakonec podarilo narvat, ale bohuzel je klec spojena pod motorkou moc tesne, takze jdou plasty pres sebe, dolehaji na svody vyfuku a trosku jsem si je roztavil. Takze jestli priste crash cage, tak rozhodne nekde jinde :)

No a posledni uprava zatim je zkraceny vyfuk na zakazku od firmy Creptus. Majitele musim pochvalit, odvedl perfektni praci! Jenom jsem necekal ze to bude az tolik rvat Chtel jsem sice aby mela motorka mohutnejsi a hlubsi zvuk, ale tohle na me bylo trochu moc.. Ale uz jsem si na to taky zvyknul. Nicmene tim ze je vyfuk otevreny motorka ztratila vyrazne vykon na spodku, takze se na tom ted jezdi opravdu zajimave :) Ale na zadni jde porad dobre :)

Co me jeste ceka a co bych chtel nechat udelat je zmena mazani, abych nezadrel casem motor (ted mam prelity asi o 1 litr olej), hrazda dozadu, vyhodit bocni a predni kapoty a dat jenom nejakou malou predni masku.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CarrierOfDeath
CarrierOfDeath napsal 13.07.08 v 22:29

Hmm ten padací rám je fakt dobrej . Jak koukám ,pořídim nejspíš taky . Jistota je jistota . Jinak ,perfekt motka ,fakt pěkná !

Ninjista
Ninjista napsal 27.05.08 v 21:46

Pěkný fotky a máša samo sebou taky

Více komentářů



TOPlist