Kawasaki VN 800 Drifter má buď fandy nebo zaryté odpůrce, a to díky retro blatníkům ve stylu Indiana. Já jsem pochopitelně příznivec
Recenze
Nejdřív info:
rám kolíbkový z ocelových trubek, motor V-twin, čtyřdobý, čtyřventil, vodou chlazený, obsah 805 ccm, výkon 42kW, brzdy kotoučové na obou kolech, pohon řetězem, převodovka pětistupňová. U modelu Drifter standartní highway-pads s přepákováním řazení. Hmotnost s náplněmi 267kg. Výbava: double-seat, plexi štít, brašny.
Výhody:
Solidní těžký cruiser, motor dostačující na bublání po okreskách, na závodění by si ale asi člověk stejně koupil něco jiného Super posez, hladké řazení, účinné brzdy. Další výhoda v našich zeměpisných šířkách je to, že je tu relativně málo Drifterů a ostatní se často ptají, co je to vlastně za motorku a jestli to není Indian
Nevýhody:
Přes obří blatníky se špatně dostává k řetězu, ráfkům, ventilkům a ke kolu vůbec. Při náklonu na bok se taky brousí highway-pads, takže radši moc nenaklánět
Super vymazlenej
Krásný Drifter
Pohodu v sedle a čistou stopu po celou sezonu...
Posílám 10-ku
Super mašina, netuctová, jiná. Líbí!
nadhernej kus davam za 10