Loner – přestavba Kawasaki VN 800 Classic
04.06.2008
1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2006 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 805 cm3 | |||||
Výkon | 41 kW | 40.1 kW | 41 kW | 40 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | |||||
Točivý moment | 64 Nm | 62.8 Nm | 64 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 3300 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | - | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||
Počet válců | 2 | |||||
Rozvod | OHC | - | OHC | - | ||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 88 mm | - | 88 mm | - | ||
Zdvih | 66.2 mm | - | 66.2 mm | - | ||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | - | 9.5 : 1 | - | ||
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | - | ||
Startér | Elektrický | - | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 5 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | - | Dvojitý kolébkový | - | ||
Materiál rámu | ocel | - | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | 100 mm | - | 100 mm | - | ||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | - | 300 mm | |||
Přední třmen | dvoupístkový | - | ||||
Brzdy vzadu | buben | - | kotouč | buben | ||
Přední kolo | 21 " | - | 21 " | 16 " | ||
Zadní kolo | 16 " | - | 16 " | |||
Rozměr přední pneu | 80/90-21 48H | - | 80/90 21 | 130/90 16 | ||
Rozměr zadní pneu | 140/90-16 71H | - | 140/90 16 | |||
Rozvor | 1625 mm | - | 1625 mm | 1600 mm | ||
Úhel hlavy řízení | - | 56 ° | - | |||
Závlek předního kola | - | 149 mm | - | |||
Světlá výška | 1170 mm | - | ||||
Výška sedla | 705 mm | 720 mm | 710 mm | 720 mm | 705 mm | |
Výška sedla max | 735 mm | - | ||||
Suchá hmotnost | 225 kg | 234 kg | 235 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 245 kg | - | 248 kg | - | ||
Objem nádrže | 15 l | - | 15 l | |||
Rezerva | 3 l | - | 3 l | - | ||
Spotřeba | 5.8 l/100 km | - | 5.8 l/100 km | - | ||
Zrychlení | - | 5.3 0-100 km/h | - | |||
Maximální rychlost | 175 km/h | - | 175 km/h | 173 km/h | 180 km/h | |
První cena | - | 249000 Kč |
Od sikec001(2006)
Od PepeP(2003)
Od pepakawa800(2002)
Od zdenaal(2001)
Od zdenaal(2001)
Od zdenaal(2001)
Od zdenaal(2001)
Od hippie2222(2001)
Od zampfir(2001)
Od joemerry(2000)
Od Netopyr69(1998)
Od Matys73(1998)
Od Pawlik(1997)
Od Bart1101(1997)
Od Bart1101(1997)
Od Bart1101(1997)
Od Bery1(1996)
Od bastik.(1996)
Od bastik.(1996)
Od lukocbr(1996)
Od varanroman(1996)
Od bastik.(1996)
Od bastik.(1996)
Od Troňa(1995)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Chopper & Cruiser | Chybné zapojení a následky | 20 | 3.3.2024 09:59 | ||
Chopper & Cruiser | Kawasaki VN 800 hadice chladenia | 3 | 29.9.2023 06:17 | ||
Chopper & Cruiser | Chpper není pro dědka!!! | 326 | 29.9.2023 00:19 | ||
Chopper & Cruiser | cuka a střílí do výfuku, spotřeba | 2 | 17.6.2023 06:19 | ||
Opravy a údržba | Kontrola rozvodů | 0 | 22.4.2023 20:29 | ||
Opravy a údržba | Leštění a ochrana chromu | 18 | 6.9.2022 20:44 | ||
Chopper & Cruiser | Kawasaki vn 800 ,Sedlo | 5 | 9.6.2022 20:45 | ||
Chopper & Cruiser | životnost spojky | 7 | 1.4.2022 08:40 | ||
Chopper & Cruiser | Plexisklo na řidítka | 6 | 12.2.2022 18:08 | ||
Chopper & Cruiser | Montáž kufrů | 2 | 26.8.2021 21:52 | ||
Chopper & Cruiser | Stupňe tvrdosti centralního tlumiče VN 800 | 9 | 23.7.2021 13:06 | ||
Chopper & Cruiser | Machr na VN800 | 9 | 21.7.2021 07:40 | ||
Chopper & Cruiser | Motorový olej | 27 | 11.6.2021 12:43 | ||
Chopper & Cruiser | Stojánek netlačí na čidlo | 1 | 10.6.2021 13:58 | ||
Chopper & Cruiser | teče benzín | 22 | 8.6.2021 14:02 | ||
Chopper & Cruiser | Co nebo k čemu to je | 16 | 14.5.2021 10:13 | ||
Chopper & Cruiser | Škubání po přidání plynu | 6 | 28.4.2021 13:21 | ||
Chopper & Cruiser | Kawasaki VN 800A Classic sada rozvodů | 3 | 17.4.2021 21:50 | ||
Chopper & Cruiser | Přední vidle | 3 | 6.4.2021 00:08 | ||
Chopper & Cruiser | vn 800 vysoké riadítka | 6 | 5.4.2021 17:58 |
Podotýkám, že mám verzi Classic: Krása designu a pohodový ježdění. Stroj pro toho, kdo jezdí s rozva...
Od 18. narozenin jsem tu krátce tu déle stihl pojezdit vyjma šlapaček snad všechny druhy moto. Chopp...
Jedna z prvních motorek své doby, která zkopírovala Harleye téměř beze zbytku. A zároveň jeden z mál...
Vulcanec z devatdesiatych rokov
Koupil jsem ji v Č. Budějovicích 27.9.2008 a byla dovezena z Rakouska.Perfektní technický stav a dob...
Tak našla svého ženicha, který si ji odvezl v pondělí 12.1.2015. Bude se mi stýskat, byla fajn a be...
Kawasaki VN 800 Drifter, vždycky se mi líbil Indián, ale člověk musí být při zemi a dovolit si motor...
Konečne som si splnil po rokoch svoj sen :)
Pekny zachovaly kusok. Najazd 11 tisic km . Po tych rokoch statia trosku zo zaciatku kym sa rozhybal...
VN 800 Classic z Anglie, černá metla, široký gumy vepředu i vzadu. Přestavba na 25kW. Přes zimu hodl...
VN chopper Na začátek dobrá , první zušenosti s motorkařením
Elegantní dáma, v nejlepších letech, dychtivě toužící po lásce a pozornosti.
Super stroj na projížďky i delší výlety i s batůžkem. Pohodlný, dobře se ovládá na to, že je to prvn...
Pro mě je to krasavica, snad mi sedne do ruky, pěknej zvuk..
Lehká, nízká, 21'' kolo vpředu. Klasický chopper.
Podle mě asi jedna z designově nejpovedenějsích japonských cruiserů v kubatuře 800
Láska na první svezení. Koukal jsem ještě po Volusii VL 800 ale nakonec vyhrála na plné čáře Kawka...
Konečně jsem ji našel a koupil . Je super , vzhledem , velikostí , výkonem i pohodlím .
Velmi zachovalá,pěkná,s úžasným zvukem a veelmi pohodlným sedlem.
Je to kráska silnic láska .Ležák s nájezdem 13000 km a spousta práce než byla plně provozuschopná ....
Nahodím zde rychlé shrnutí sezóny 2022, kdy jsem na Drifteru najel cca 4tis km. A kdybych naši první...
Celý ty čtyři roky, co ji mám, měla lehký problémy s teplým startem (2., 3., nebo až 4. pokus)m ale ...
Tak se pomalu ale jistě sbližujeme a musím uznat že koupě Driftera nebyl rozhodně krok vedle. Pomalo...
Nový olej a olejový filtr
29.3 2021 Nová zadní pneumatika. Dunlop 140/90-16 71H TL D404.
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.8/10 |
Průběh výkonu | 8.2/10 |
Vibrace | 7.1/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.4/10 |
Zvuk | 7.8/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 4.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 7.3/10 |
Jízda | |
Sport | 4.0/10 |
Město | 7.6/10 |
Cestování | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.1/10 |
Ceny servisu | 5.6/10 |
Servisní síť | 6.5/10 |
Dostupnost dílů | 6.7/10 |
Nabídka doplňků | 7.2/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.1/10 |
Světla | 7.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Suzuki VL 800 Volusia | Kawa přišla dřív a připadá mi hezčí |
Honda VT 750C Shadow | |
Yamaha XV 700 Virago | méně hezký vzhled |
Yamaha XV 535 Virago | malá, výkon, menší pohodlí |
Yamaha XVS 650 DragStar | prodávající se neozval |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | prodávající se neozval |
Yamaha XVS 650 DragStar | ...nebola v ponuke... |
Suzuki VS 800 Intruder | Kawasaki je přece jen o dost lepší. |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | VN má lepší výkon, zvuk, pohodlí, sedlo spolujezdce a je prakticky bezporuchová. |
Suzuki VZ 800 Marauder | Vyhral vzhľad vn-ky |
Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Vysoka cena a malo zachovalých kusov |
Honda VT 600 Shadow | Malý vykon |
Suzuki VL 800 Volusia | To byl těžkej konkurent, byla za stejný peníze, ale strašně daleko od domova... |
Suzuki VS 800 Intruder | Kawa se mi líbí přecejen víc... |
Yamaha XV 535 Virago | Nevěděl jsem co s prachama, tak jsem koupil dražší :) |
Honda VT 800 Shadow | cena |
Suzuki VS 800 Intruder | malá motorka |
Yamaha XVS 650 DragStar | Menší výkon |
Suzuki VZ 800 Marauder | Špatná pověst a velká spotřeba co jsem se dočetl. |
Yamaha XVS 650 DragStar | Vše bylo moc daleko a když jsem našel něco good tak byla hned fuč. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki ZXR 750 | Zdálo se mi že má malej výkon. |
Moto Guzzi Nevada 750 | Japonec, řetěz |
Yamaha BT 1100 Bulldog | Vulcan je jediný chopper, který přišel v úvahu z hlediska ergonomie - jinak jsou pro mě všechny moc nízké, kolena mám až pod bradou, a vůbec se v tom čoproidním sedu necítím úplně dobře. Když jsem viděla 2V motor v naháčovém balení, bylo jasno :-) |
Suzuki C800 Intruder | |
Honda VT 750C Shadow | Nenašel jsem v blízkém okolí žádnou za rozumné peníze, která by se mi líbila. |
Yamaha XVS 650 DragStar | přišla mi zajímavá nabídka na dragstar, jinak to mohla být kawa. |
Suzuki VZ 800 Marauder | Bola tiez super ale zvuk maraudra ma jednoznacne dostal. |
Honda VT 1100 Shadow | obsah ... |
Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | |
Yamaha XVS 650 DragStar custom | musel bych škrtit a tolik peněz jsem v zásobě neměl |
Honda VT 750DC Black Widow | Na choppera točí do moc vysokejch otáček (kolem 7000x), navíc podle známejch pak brzo začne žrát olej - Kawasaki prostě uměj dělat spíš silnice |
Honda VT 750C Shadow | nakonec vyhrála Honda |
Honda VT 750C Shadow | Honda je prostě odzkoušená |
Suzuki VZ 800 Marauder | |
Kawasaki EN 500 | Bohuzel to byla jen otazka ceny. |
Honda VF 1100 C | cena |
Suzuki VL 800 Volusia |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2007 | villcure | driffter-manual.pdf | 4.7 MB | Uživatelský manuál pro Driftera VN800 ročníky 1999 - 2007. Text není obrázkem a lze ho vykopírovat (a případně přeložit) a i soubor je pak menší. Věřím že pomůže. |
2007 | villcure | elektricke-zapojeni.jpg | 1.3 MB | Elektrické schema, zapojení elektroinstalace pro VN800, ověřeno na 800 Drifterovi, ale bude stejné nebo velmi podobné pro ostatní 800vky. Azurové čtverce nic neznamenají, nejsou to konektory. Na schématu je z tachometru čidlo jízdy, které vypíná blinkr |
2001 | DannyM | kawasaki-vn-800-vul.pdf | 176 MB | Tento manuál tu určite už bude, ale v tomto je odstránene zabezpečenie pdf-ka. Pre ročník 1996-2004. |
2000 | Ummon | drifter-manual.zip | 5.0 MB | Kawasaki VN 800 drifter uživatelský manuál |
1995 | Troňa | vn800-katalog-nd.pdf | 6.7 MB | Katalog ND s orientačníma cenama platnými k době výroby katalogu (2019) |
1995 | Troňa | wiring-800.pdf | 305 KB | Elektro schéma doplněné o info jak zapojit alarm a dálkový start |
1994 | Kalimerro | vn800-owners.pdf | 4.7 MB | Owners manual pro ročník 94-98 |
1994 | Kalimerro | vn800-service-94-98.0001.pdf | 98 MB | Service manual pro ročník 94-98, část 1. |
1994 | Kalimerro | vn800-service-94-98.0002.pdf | 79 MB | Service manual pro ročník 94-98, část 2. |
1997 | MG42 | 22.08.2017 | Stáhnout mp4 |
Staženo:72x Laďáčky |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Dunlop D404 | 16" | Zadek | 4 | Mohly by najet víc Km ,za mokra sedeli lip nez original brid... | 10.03.2010 v 19:48 |
Bridgestone G701/G702 | 16" | Zadek | 3 | Bezproblemu zvladnou 30 000 km,na VN 800,Jsou dost tvrde,za ... | 10.03.2010 v 19:43 |
Metzeler me-880 | 15" | Zadek | 1 | 17.09.2008 v 14:51 |