Model 2000. Převod 17-45 (origo je 17-42). Čip + laďák, tlumič řízení a jiné ptákoviny. Táhne krásně od 3tisíc do asi tak 7mi. Potom už to je nic moc. Motor a podvozek je super. Na první kvalt se chová díky silnýmu spodku a velký kompresi brutalně.
Výška jezdce: 176 cm
Recenze
Nadrz na 21 litru se hodi, kdyz ma bike spotrebu 7 litru +. Jsem RSV zkousel odnaucovat žrát, ale nepodařilo se :).
Na dynu: max krouťák 97 Nm, max výkon 122 ps, maximalka je reálných 271 km/h ( na displeji se ukazuje 273 km/h ). Při 3500 rpm uz ma prez 80 Nm. Průběh krouťáku téměř konstantní a výkon skoro lineární, takže žadny kopanec v 6tis. I když by hodnoty mohli být větší, tak jsem spokojený !!!
Zdravim RSVěčkaře, pěkná motorka. Zajímal by mě ten převod do pomala co tam máš. Přijde mi, že origo převody jsou zbytečně do rychla. Jestli tam dáš origoš, napiš jestli je ta změna znát. Jinak ta tvoje motka asi neni seřízená, protože od sedmi začíná neskutečnej kopanec jak u čtyrválu. Fakt sem to u ni nečekal! ty píšeš, že už je pak mrtvá, to je dost divný. Měj se a hodně km bez nehod.
Vona tam je jina brzdova pumpa. Ze neni po crashi se vsazet nebudu, ale ty riditka a ovladace na nich stojej zaprd...jinak je to fajn motorka. + za kritiku se vubec nezlobim a nikoho mlatit nebudu
Ať šlape
spinacka neni origo už mlčim nebij me
jo a na ty fotce je to videt jak je drzak palubky resp. kapoty hnutej,, nic ve zlem