Trochu překopaný XJRko. Motor DynoJetST3,4xKN,svody a koncovka Akrapovič Titan,NGK Iridium,přední vidlice z R1(upravená a zkrácena),zadní kyvka vyztužena,přepákování Lucas,radiální brzdová pumpa Nissin,panceř.hadice,desky SQR,tacho Kosso,díly carbon.
Recenze
Tuhle mašinu jsem vždycky chtěl. Dříve jsem jezdil supersporty, takžekdyž jsem osedlal XJR, tak mě trochu zklamala. Sice to jela, ale pořádně nebrzdila a vlnila se jako had. Takže jsem si jí musel upravit k obrazu svému. XJR sice nikdy supersport nebude, ale díky provedeným úpravám získala slušněj výkon, brutální krouťák, skvělou jistotu v zatáčkách, dostatečnou brzdnou sílu a dle mého názoru i zajímavý vzhled. Najezdil jsem s ní něco přes 15tis. a jsem naprosto spokojenej. Nemám co bych jí vytknul. Snad jen mizernou ochranu před větrem, ale toje prostě úděl nahatý motorky.
pekny to se musi nechat
No na jeře pujde do světa. Bude to prodělek jako prase, ale už mě prostě motorky přestávaj bavit.
Krásnej Stroj..:) jasných 10bodů..:) Přeji hodně ujetých km..:)
Jo jo jo prostě jo!Krásnej stroj ať slouží a dělá radost !10 b je jasných!
Nádherná klasika s obrovským motorem a silnou duší.
Dávám za 10 bodů .