Dobrá volba, slušela by menší spotřeba , lepší přední vidle a tvrdší rám, jinak OK.
Tak XJR 1300 je již minulost, na kterou budu velmi rád vzpomínat.
Výška jezdce: 175 cm
První dojmy - Dobrá volba, slušela by menší spotřeba , lepší přední vidle a tvrdší rám, jinak OK. Tak XJR 1300 je již minulost, na kterou budu velmi rád vzpomínat.
Recenze
XJR byla dobrá volba, či aspoň dobrá zkušenost. Ten kdo ji jezdil, tak ví o čem mluvím. Negativní ohlasy na spotřebu a vlnění při vyšších rychlostech v zatáčkách jsou prostě vlastnosti, které neodmyslitelně k této motorce patří. I když se mi velmi líbí klasika, proto XJR, ale zase každý nemůže mít stejnou motorku, proto jsem zvolil menší úpravy a jiný vzhled. Radikálními změnami prošlo : výměna předního světla za street masku, výměna origo výfuků za kompletní výfuky včetně svodů zn. Devil, otevřené filtry KN, KIT Dynojet, nižší a hlavně širší řidítka Fehling, padáky Fehling, pancéřové hadice, brzdovka RBF 600, páčky Titax, teploměr oleje, zadní lízátko v barvě, centr. kufr s LED brzdovým světlem, čiré koncové diodové světlo s integr, blinkry, 4x LED blinkry. Pokud nezměním motorku, tak se chystám k montáži tlumiče řízení Wilbers. Ve volné chvíli zaháním nudu s touto výbornou partičkou lidí : http://www.ibos-rac...p;id=3&Itemid=10
Moc pěkná motorka.
Zvuk jsem neslyšel, ale věřím, že je úžasný.
Přeji super výlety.
10
Náááádnernáááá. A ten zvuk, kdo to neslyšel neuvěří.
pěkná mašina a%t lítá
na výpadovce z poruby bys to ale neměl tak honit, až se se mnou dneska zatřáslo auto jak jsi to kolem oroštoval