Vlastník | qromik | |
---|---|---|
Vloženo | 3.9.2007 | |
Aktualizováno | 22.1.2013 | |
Zobrazeno | 3 945x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
Vlastník | qromik | |
---|---|---|
Vloženo | 3.9.2007 | |
Aktualizováno | 22.1.2013 | |
Zobrazeno | 3 945x |
ahoj chválím krásnej a brzy vzacnej stroj. zrovna dnes si jedu taky pro cr 500 rok 1998 jezdil sem na hondě dvěpade a už se nemužu dočkat na ten skok kupředu.ale jak píšeš u te 250 ten spodek byl horší.ale vrch byl take masakr.
Vojta: U té třístovky máš pravdu, ona není daleko od 250. Když si vezmeš, že docela skvělý motor se super výkonem měla Honda 250CR tak jsou výkonově hodně u sebe a jak jsi psal tak se fakt muselo spojkovat, protože oba motory mají výfuk. přívěry a ve spodních otáčkách to tak nejelo a v horních otáčkách to zase bylo jako urvané z řetězu.4T má opravdu krásný plynulý zátah pořád a stále. Právě u 2T pětistovky nebyla přívěra a tak motor točil jen do 6tis. otáček a pak už byl přetočený. Ovšem zatahoval stejně jako ten 4T, ale s daleko brutálnější silou. A když byl člověk utahaný tak sis lehce brnknul o plyn a ona tě ta mašina poslala třeba mimo trať. 4T je opravdu hodnější a klidnější...Když se opravdu našel skvělý pilot(na vlastní oči jsem sledoval M.Žeravu, roky 2000)tak to byl požitek jak ta mašina jela, prostě tak krutě, že na rovinkách ujížděl díky výkonu stroje všem jezdcům, kteří jeli jen na 2T, většinou Hondách CR 250. Ale to je opravdu jiná doba. Osobně jsem viděl skvělé řešení CR500ATF, moderní rám a silný motor 500 a vynikající životnost. Dodnes bych takovou motorku chtěl, ovšem ta cena je naprosto šílená. Vím, že to jezdil Mira Kučírek, ale v reálu jsem neměl to štěstí.
Teď mě hodně zajímá KTM 300 EXC, jestli máš zkušenost tak písni. díky. Romik
Rychlejsi reakci na plyn jsem myslel tím, že 4t zabere hned v jakychkoli otáčkách, nevim teda jak to petikilo, ale videl jsem že i u třístovek 2T museli dost spojkovat, aby se motor rychleji roztočil a mohli vyletět ze zatáčky.. U té pětistovky to asi ale bude o něčem jinem no..
Vojta WR-f
v tom krosu určitě ano, ale tohle pětikilo šlo za plynem v každých otáčkách...spíš byl problém, že ji japonci nevyvíjeli a proto měla zastaralý rám, byla vysoká a celkově bez další koncepce k novému rozvoji. Její motor byl excelentní(viz Honda CR500ATF), ovšem když lehla tak se těžko natáčela...rychlejší reakci na plyn sotva kdo rozezná u 2T nebo 4T( v tom to není)..tenhle půllitr když ho někdo vzal za plyn od volnoběhu tak šel tak, že každý čtyřtakt se mohl jen koukat, protože jezdec tam vlál jako hadra na smetáku...pro motokros byl spíše problém ten, že byla extrémně silná a jezdce vyloženě utloukla...kdo by vydržel kopnutí 65buvolů(jen Martin Žerava ) a pak to zase k zatáčce dobrzdit...Faktem je to, že čtyřtakt byl revoluční, zajímavý zvukem, lépe se prodával, každý na to koukal, firma více vydělá na součástkách(repase je 2x dražší než u dvoutakta)...tam o změně rozhodnuli komerční zájmy než výkony...to samé se může odpozorovat i na silnici, viz MotoGP,Moto2 a teď Moto3.
qromik - u krosu je dulezitá spíš horní oblast otáček, 4T má uspech hlavně kvuli ovládání při skocích a výjezdech ze zatáček - rychlejší reakce na plyn.. 2T se hodí spíš na takový ty extremni pasaže v enduru
nádherný zachovalý céerko hnedka bych měnil 10b
Moc pekna CR.. mel jsem presne o tu zajem zajem, bohuzel tou dobou jsme jeste zil v Sydney..ale hned jak sem se vratil tak sem si nakonec sehnal taky pekonu 98 Kdyz jezdis sprinty pouzivas 1. nebo se rozjizdis rovnou 2. ?a na jakou zavodis vzdalenost..taky bych neco takoveho zkusil..
Pěkná, zachovalá a taky kurevsky silná <br />
Hlavně opatrně <br />
Hodnotím za 10 (-:
Pro MáRRoš: Je překonaná hlavně proto, že se asi 10let nevyvíjela a má proto zastaralý podvozek (rám,pérování,těžiště,sedlo vůči nádrži atd.)Všechen vývoj směřoval pro 250 2T. Pak Yamaha postavila první lehký čtyřtakt (nepočítám Husky a Husaberga, protože se moc neprosadili) a už to všechno začalo pomaličku nastupovat - 4T. Osobně si myslím, že to bylo tlakem kvůli ekologii. Zkrátka 2T někomu smrdělo (i když mě krásně voní).A vývojem to došlo tak daleko, že je čtyřtakt skutečně lepší. V motokrosu jde hlavně o to, aby měl motor co nejvíce záběru v nízkých otáčkách. 4T to splňuje bezvadně, táhne jako traktor, 2T je přece jen odspodu ucukaný a pak prudce nastoupí. Což na bahně není dobré. Jinak pokud by jste ji někdy chtěli vidět tak s ní jezdím ve Smržicích u Prostějova a chystám se s ní 8.10. na OneilCup do Bělé u Jevíčka a teď 16.9. na motosprint do Popic(Hustopeče u Brna).
apriliaman: tak možná máš pravdu s tím pruběhem výkonu. na 4T jsou asi rychlejší jezdci a nemusej ses tím tak prát,ovšem mě se líbí ten pocit když se splaší a musím jí krotit
MáRRoš:určitě průběh výkonu je u 4T lepší přece jenom 2T jak chytne točky se splaší taky to musí nehorázně chlastat benzín ale údržba je u 2T lepší<br />
<br />
qromik:hustá motorka měl jsem kdysu kx 500 a nedejbože když sem to musel roztláčet jinak pěkná at jezdí <br />
<br />
apropo nevyděli ste motor z sidecarcrossu v rámu to má 650 ccm ve 2T kobyl to má 100 a krouták cca 100 Nm při 6200 ot to by teprve byla vražda
ty kravo to uz musi slusne potahat ruce
proč myslíš že je to překonaný? já teda na 4T nikdy nejel takže nemůžu říkat že není nebo je,ale zajímalo by mě to. v čem je 4T 450 oproti 2T 500 lepší?
Pro Drake- neboj není to zas tak hrozné jak se píše. Jede hodně, ale když na ní posunuješ váhu dopředu tak můžeš držet plnej plyn. Samo, že jak se dostaneš tělem za těžiště motorky a přidáš si tak jde na zadak a pak na ní vlaješ jako prapor. Mě překvapila její lehkost a ovladatelnost.
to musi byt vrazda