PROFIL MOTORKY

KTM LC2 125 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Uvalak
Vloženo 19.8.2007
Aktualizováno 13.4.2009
Zobrazeno 4 973x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


KTM LC2, 125ccm, 1997, 25 000km, dovezená z Fuhrera, laďák DEP Pipes z SX 125, blastry Acerbis Rally Brush, pláště Mitas C-16 a C-17 > 90/90-21 a 100/100-18, karbec Dellorto > tryska 264, hefty ProGrip, ježděný na premix 1:50 > Repsol 2T Sintético,

Recenze

KTM Repairing

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Uvalak
Uvalak napsal 21.02.09 v 15:56

maras: schema mam v tech dvou obrazkach pripojenejch dole pod v profilu eLCecka. jinak vejfuk sem v mym pripade vymeni za DEP z KTM SX 125 protoze ten puvodni vazil asi 5 kg

maras
maras napsal 17.02.09 v 18:53

LC2 má stejný motor jako DT a níže zmiňované motorky. Rozdíl je ve výfuku, sání, karbci a dalších KTM vychytávek

maras
maras napsal 17.02.09 v 18:52

Schéma elektriky mám na mejlu..kdo ho chce ať napíše PM

Martin_
Martin_ napsal 14.02.08 v 15:38

no to neni uplne tak pravda s japonsky motorem
prvni ktmky po roce cca 60 davali rotax a od roku 96 si delaji uplne vlastní motory ani licencni...

g.r.
g.r. napsal 19.10.07 v 14:39

pekna ,koukam ze KTM lc2 maj japonsky motory minareli stejny jako maj yamahy DT,TDR, a sachsy

Více komentářů



TOPlist