Je to skoro kazdeho motorkare zacatek vsak vsichni vedi....Taham z ni maximum at si uzije nez skonci
Recenze
Cesty: Zatim zadny s timhle.Jenom s par kamosema..co maj vsichni stejne simsony smejdi
Další info: Ze zacatku zlobila.Nechtel tect benzin do karbece.A vzduch do nadrze sel.Vicko bylo cisty.Bylo to filtrem na benzin.Ja ho tam mel kvuli staremu kohoutu ktery nemel sitko.Ted uz tam neni a jezdi jako drak!
To je jasná 20!stací se podívat na motor navíc 05 nemely hranatý plechy to az 20/21 od roku 1978-80.
Když tam dáš 14ctku tak ti to pojede rychlej, ale bude to míň táhnout. Když dáš 12 nebo 11 zubů pojede to pomaleji, ale líp to potáhne. Jinak fík je pěknej a originál
se cení.
Tak to dik
....uz jsem to predelal
.Chystam si poridit Yamahu Majesty 125, ale tohodle si necham budu na tom jezdit do lesa a tak...Ale taky bych si tam chtel dat jiny kolecko dopredu treba 14ctku co vy na to?Je to k necemu?
jj, je to 20 o tom niet pochyb, mas ju velmi peknu
a skoda by jej bola na znicenie, inak ten problem s benzinom co si mal mam aj ja ale momentalne na nej nejazdim(viz profil) a mozem ti zarucit ze pokial sa o nu budes starat, bude ti sluzit aspon tolko rokov kolko uz ma, ja mam tiez tak viem o com hovorim<br />
tady si jsem jistej, pokud ho nekdo nepredelaval na 20 z 21 (coz je nelogicky
) a nebo to neni 05 s vymenenym motorem (coz neni kdyz rikas ze je to original) tak to musi bejt dvacitka... Ja mam 555 a zebajvam se historii ruznejch verzi uz nakou dobu...
podle pravyho vika motoru a oskutrovani je to jednoznacne 20 protoze 21 byla verze Sport - stupacky a zadny oskutrovani
Ale bud na nej pysnej, dvacitek uz neni tolik, vsichni co je meli je predelali na sportky, a ten tvuj je navic v origo stavu, takze