mám ji chvíli výkon 73kw nevim co to má znamenat v techničáku tam je psáno 5110otáček což je nesmysl.měl sem tam vejfuky z yamahy ale ted tam budu montovat dva z kawasaki ninja,chromoví zrcátka,kola v chromoví barvě a části motoru.rám je v černý.přední b
První dojmy - Po přestupu z NSR to byl kopanec.Tah ve spodních otáčkách byl supr nemusel sem to tolik točit tim i spotřeba byla fajnová.Ovšem měla problémy s volnoběhem a nějak se mi nedařilo to vyřešit jinak motor šlapal dobře.Prodal sem ji kuli honičce s polišema kdy sem to zavčasu vzdal a nedělal blbosti.Po tom sem na chvíli odevzdal řp a brousil si zuby na bouranýho Srada,kterýho sem dal do kupy a mam ho dodnes.
Recenze
Cesty: jednou sraz hájek
Hůř se scháněly pneumatiky rozměr 150 byl na nic.
Původně byla padená a tak nějak zbastlená takže přes zimu bylo zase co dělat.Výfuky ze ZX636 dodaly celkem solidný dunivej zvuk.
Měla najeto asi dost při přeřazování ve vyskokých otáčkách z 1 na 2 si dost zarachtala tak sem řadil v nižších jinak kvalty nevypadávaly.
Čus já jsem ti právě radil ten volnoběh stavi suzi b6 když budš chtít poradit ozvy se něco o tý motorce věm tak mužu dát rady
Pokud scháníš membrány, mám dvě. Jsem na tel po 17té hodině.731 216 061. Čus.
pekny gsxf
Pěkná... Vypadá zase trošku jinak...
Takže, jestli ti otáčky lítaj při volnoběhu od 500 do 3000 a zdechá to tak je rozhašená volnoběžná směs, je moc chuda, jinak bacha na měmbrány, hodně často praskaj a motorka pak nejde do otáček a víc žere... měnit olej, a hlavně mazlit mazlit a mazlit