PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pajinek-h
Vloženo 2.5.2007
Aktualizováno 18.3.2009
Zobrazeno 841x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na začátek byla nejlepší volba. Na 125 jela fakt dobře, ale na úkor životnosti. Dvakrát se mi po 10000 kilometrech vysypalo ojniční ložisko. Ale jinak jsem byl spokojen...

Recenze

Cesty: Slovensko a různý srazy po ČR

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Srbík
Srbík napsal 11.12.07 v 22:56

krasny mito chtel jsem se te zeptat ja si delal ty pruhy na rafkach???jako fakt pekny a hlavne silny

hrubis1
hrubis1 napsal 20.10.07 v 19:31

pekna ..... vymazlenj lak(aspon podle fotek)

smazany31190
smazany31190 napsal 31.05.07 v 15:08

cau,shanim zadni brzd.hadicku na mito (93)..pokud mas nebo o necem vis,tak prosim napis mi na mejl demosk8@centrum.cz diky moc Demoš

smazany21774
smazany21774 napsal 03.05.07 v 15:22

!Zikkin!: Jsi mě blbě pochopil, výrobcem je předepsaný, nebo doporučený měnit píst po 17tis. No a když se to dělá tak už bych proměřil i ty vůle a všechno. . Individuální to je a je to taky do velký míry určený tím jak se o ní stará a zahřívá atd. To mluvím o RSkách, u mita je to třeba jiný

smazany36135
smazany36135 napsal 02.05.07 v 20:16

krásný Mito červená je hold červená Jinak k té GO, já z vlastní skušenosti dělal GO na moto ,která měla 4500 km nalítáno, tam je to individuální, ale km nehrajou roli, setkal sem se s RS 125 a Mitama co měly nalítáno kolem 25tis a pohoda, ale nesetkal sem se s 2T co neměl GO po 17tis. 17tis je málokdy)

Více komentářů



TOPlist