Ostrý hard-enduro. Nejtvrdší z ostrejch... Na starý kolena jsem se rozhod', že by byla škoda nevyzkoušet slasti terénního ježdění, tak jsem skočil do tohoto běsa. Dlouho jsem vybíral soft-enduro, pak jsem si řek' že větší sranda bude s hard mašinou.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Je to prostě divoch, ale ne extrémní, jako třeba 650. Takové horské kolo s motorem, ale řádně výkonným motorem. Skvělé odpružení White Power "pobere" opravdu i značné nerovnosti. Je to holt terénní stroj, jak má být!
Recenze
Cesty: Děláte si srandu? Na tomhle??!!!
Další info: Řeklo by se šestiletá enduro mašina bude stará volítaná vrána, ale všechno je jinak: Pět let stála a má najeto poctivejch... - no, schválně mrkněte na fotce na tacho. Navíc motor byl před dvěma týdny na kompletní inspekci u p. Janouše v Promoto a řada dílů byla v jejím rámci preventivně vyměněna za novější provedení (u modelů 2001 začali Husabergové dělat novou konstrukci motoru a moc se jim to zkraje nevedlo, tak proto...). Gumy originální Micheliny, ráfky ještě s nálepkami z fabriky, neodřené, mašina jetá jen rekreačně po lese, no nekupte to...Jede ovšem ukrutně! Musím uznat, že v porovnání s tímhle zběsilcem je můj litrovej Raptor - o kterým se někdy mluví jako o streetfighterovi - docela hodnej hoch. Tak si holt musíme s Husáčem na sebe zvykat. Nerad bych se někde v mejch letech vomotal vokolo stromu! Dal jsem si dneska prvních 20 km lehčím terénem a konstatuju, že zadek mám teda votlačenej dost slušně! Tahání za ruce je taky docela významnej jev u tohoto stroje...
To byl stroj!
To _Vlk_ : Ale jdi. Mechanické tacho je originál, všechna vyobrazení v manuálu odpovídají mému provedení.
Ten mechanický tachometr se mi tam moc nezdá,myslím,že od roku 2000 už měli digitální jestli ho tam třeba někdo nehodil,jen aby to vypadalo,že to má málo nalítáno
krasnej Berg