Nepopsatelný úžasný Stroj a zážitek z výkonu a Jízdy
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Ahoj Jsem z veselého u České Kamenice . Začínal jsem na Dragstaru 1100 ( 4 roky ) , pak jsem si koupil Wildu ..2 roky jsem si ho těžce mazlil .. a v loni na podzim 2024 v půlce listopadu mi kamarád s Wariorem říká - twl Nechceš se ještě někam posunout ???!!! No a poslal mi pár odkazů ... mmj. i na dva Midnighty . tak na to koukám a povídám ..ani nějak nééé ..teď sem si sotva domazlil Wildu , to by musela ta nová ( Midnight 1900 ) být v jedné konkrétní barvě..a v plné origo výbavě a ještě za málo peněz :))) - Ten první odkaz byl moc drahý a druhý cenově ušel ale barva nic moc a úplná ořezaná holina... ale v noci sem pak záhadně nemoh spát - Nejspíš Mě osud tahal za palec u nohy : ))) a tak jsem otevřel noťas a koukám..No nebylo tam nic ..a když už jsem to chtěl zavřít tak najednou tam Týpek v noci přidal nový inzerát ,že prodá tu svojí...Koukám na to a nevěřím.. Druhý den ráno už jsem žhavil Mobil ..a zarezervoval a protože jsem byl daleko v zahraničí , tak jsem si pro ní jel až po nekonečných 11 dnech čekání a okusování si nehtů jestli to vyjde a jaká bude - jsem dost puntičkář :))) Midnight je prostě Neskutečný Zážitek . Motorkářem jsem od 10 let a není nic kromě Elektriky.. :(( co bych si na Mašině neudělal sám.. třeba na Dragstáru 1100 rozpůlit motor : ))) když se ti ustřihne výstupní hřídel z motoru na Kardan :))) prostě Blázen . Jízda v Půlce Listopadu s nově pořízeným Midnightem ze Žďáru nad Sázavou domů , byla Velký Očistec... 230 kilometrů ..tam autem a zpátky už se vyhříval pouze můj syn :))) když jsme tam odtud vyjížděli ve 14 hodin směr domů ..tak byli pouze 4 stupně a posledních 100 km to v autě ukazovalo venkovní Teplotu mínus 2 , přes komunikátor jsem požádal syna aby aspoň trošku stáhnul okénko aby na mě foukalo aspoň malilinko tepla - Nepomáhalo to :))) A i když jsem byl nabalenej Thermo práááádlem a úplně vším...dokonce i Nepromokem coby Neprofuk.. Dojel jsem sice Úplně zmrzlej jak sobolí hovínko ale Neskutečně Uchvácený a Štastný z jízních vlastností - prostě paráda .. Ten Neskutečně Brutální Absurdní Nesmyslný Zátah se musí Zažít , Nádherně se to Vodí do zatáček aniž by to Člověk přemlouval , Nerovnosti a výmoly to polyká jako bych měl pod zadkem vzduchové pérování , Brzdy jsou za mě Skvělí Naprostá Spokojenost a co bych chtěl ještě říct že se mi Vlastně ze začátku až tak moc Designově nelíbila ...dokud jsem neuviděl podle čeho a proč jí Japonci takto Postavili a Navrhli a Né nadarmo se této motorce říká Lokomotiva a Inženýři jí skutečně navrhli podle jejich slavné a krásné Parní Lokomotivy k její uctění a pak už se mi Líbila moc a začal jsem chápat její tvary kterými se odlišuje od ostatních Velkých Cruiserů .
Motorku bych doporučil pro - doporučil bych jí asi už trochu vyježděným ... jinak každému kdo si troufá na Velkou LIGU
Doplňky na motorce - Koupil jsem myslím v plné Origo Výbavě jakou vyráběli , ale vyhřívané hefty nemám a ani origo výfuky , Jsou tam Laďáky Cobra - zvuk mají krásný..ale možná až moc hlasitý .. Pohraju si lehce s nějakou tlumivkou .
Recenze
Myslím že už toho bylo i o této motorce už dost napsáno a co jezdec to jiné chutě a preference , ale myslím si že motor si přede nejlíp kolem 1700 až 2500 otáček ...nebavím se tady ale tom ...kam až ten až Nesmyslně Brutální výkon Sahá - to je bez Komentáře a Huba od ucha k Uchu . Skvěle Vybalancovaná !!! (po předchozích Dragstar1100 a WildStar1600- toho ještě mám ) Podvozek nastavitelný Pružina a KapalinaPlyn - za mě super , a i když je to na hliníkovém rámu a je váhově těžší než Wilda , tak mi pocitově přijde mnohem Lehčí a ovladatelnější než Wilík . Rád jezdím silničky III.třídy lidově Okresky které jsou..no co si budem.. dost vytlučené a musím říct že ani moje prdel ani moje už třikát operovaná páteř si absolutně nestěžuje Včetně mého Úžasného Batůžku - Tuhle Holku už z mojí Stáje nikdy Nedám...zůstane se mnou dokud budu Motorkářem a bude mi Tlouct SRDCE
Co říct víc než užívej
Cestovní kočár ,jízda 1.třídou. Super.