Po delší odmlce bez motorky jsem si řekl, že si koupím svoji vysněnou LC8 Adventure, kterou jsem jako malej měl na obrázku v pokojíčku. V mých snech to byla motorka, která splní všechny požadavky. Po pár projížďkách jsem ale zjistil, že to nebyl sen ?
Výška jezdce: 194 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700 World Raid: Dražší o cca 80 000,-
KTM 990 Adventure / S: Nižší zdvihy tlumíčů a nižší výkon
KTM LC8 950 Adventure: Vyhrálo vstřikování oproti karburátoru
První dojmy - Líbí se mi na ní absolutnĺ všechno! Počínaje designem a ergonomií, končíc brutálním výkonem a variabilitou použití téměř v každém terénu.
Motorku bych doporučil pro - Pro ostřílené jezdce, kterým nestačí "obyčejnej cesťák", ale chtějí něco spešl!
Doplňky na motorce - Rally maska - RadeGarage
Sada kufrů - SW-Motech Trax
Padáky
Držák telefonu - Držák 2.0
Enduro stupačky
Přemístění bočního stojanu - Cibus
Pěnové gripy - Progrip
Blástry s ocelovou vzpěrou
Recenze
Zvažoval jsem všechny "verze" LC8, ale nakonec na plné čáře vyhrálo Rko. I díky tomu, že jsem vyšší postavy (194cm).
Ve hře byla i starší LC8 950 Adventure, ale dal jsem přednost modernější stříkačce.
Aktuálně má motorka najeto něco přes 50 000 km a vše se jeví dobře. Samozřejmě nějaký servis nás čeká, ale není to nic závažného co by nepočkalo.
Před cca půl rokem jsem si vzal do hlavy myšlenku se zúčastnit dálkové rally a s tím přišel i nápad na přestavění 990 ADV R na RALLY STROJ!
Cílem je nyní ji maximálně odlehčit o "zbytečné díly" a namotnovat všechny nutné úpravy (roadbook, lehčí výfuk včetně 2in1 svodu, atd.)
Rád bych sem celý tento projekt sdílel, takže můžete sledovat proces příprav
Pecka stroj co má koule. 10b
@Mig_35 neříkám, že to mají vymyšlené špatně.. nicméně pro moje potřeby to není vhodné, jelikož OEM koncovky jsou hodně těžké
až to přehodíš na 2/1 zjistíš, že to líp jede a víc topí... voni to v tý fabrice měli vymyšlený docela dobře:)
Fanty, mám k motorce upravené cestovní sedlo, takže i ve dvou se dá
Pecka stroj a držím palce s přestavbou