renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ghost2000
Vloženo 25.10.2024
Aktualizováno 25.10.2024
Zobrazeno 2 143x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tuňák / Piraňa – Kdo si hraje, nezlobí.

Více fotografii

Motorka koupena od equir (Dambořice)

Výška jezdce: 187 cm

První dojmy - Když jsem ji viděl v zimě poprvé naživo, postavenou na stojanu a vyčkávající na hezké počasí, byl jsem unešen a vyděšen zároveň. Po prvním nastartování se ty dva pocity prohloubily a já musel čekat. Po první jízdě jsou ty dva pocity správné - jsem unešenej a zároveň vyděšenej z toho, co ta motorka umí a co je zač.

Motorku bych doporučil pro - Pro blázny a pro lidi s vášní pro blbnutí v zatáčkách

Doplňky na motorce - MIVV výfukový systém (sousedi mě mají rádi - jezdím do práce okolo 6 ráno a někdy se vracím až po 9 večer :))
CNC páčky
Uzamykatelný kovový držák na telefon

Recenze

Celé to byla jedna velká náhoda. Jelikož mě GS a svět adventure biků nijak nechytl a užil jsem si více zábavy pokřivenej na sportu, tak muselo GS pryč, jelikož nemělo využití. A jeden známej začal uvažovat obráceně. Nebyl jsem v procesu řešení, za to děkuji tátovi, kterej si tohle překvapení pro mě schovával.

Byl jsem docela vyděšenej z toho, jak se mi na tom bude jezdit a jak to umí být neodpustitelný. Ale to jsem nevěděl, co mě s tím čeká.

První zkušební jízda po vesnici totální chaos. Točivej 2V, randál, za sebou nevidím nic, ani kus sedla. Před sebou jen řídítka, kus plexi a jede se.
Následovala cesta domů s polovičkou a celou dobu jen úsměv a radost. To řve, to točí a to sakra jede.


Na CBFku jsem měl do zatáček malinko strach, moc jsem si na tom nevěřil. Stupačky jsou nízko a oproti Italce působí jako kolos.
S Aprilkou jdu chvílema skoro až na stupačky a přitom se mi zdá, že můžu ještě. Baví mě to a stále posunuji svoje hranice.


Motor
Brutální rakouskej Rotax. Víc slov netřeba. Ten dunivej a "utahanej" zvuk, ten krouťák a ten projev miluju. Ale on je zároveň i docela jemnej. Je to precizní práce rakušáků.

Podvozek
Překvapivě asi nejhorší na čem jsme s polovičkou jeli. Měl jsem strach z CBRka, ale ten byl dokonce příjemnější než původní CBF.
Tady jde cítít vše. Jakákoliv malá nerovnost, cokoliv. V okolí těch hezkých úseků není zrovna moc bohužel.

Pohodlí
No, jezdec sice neleží jak na sportu, ale nohy má stejně, né-li výš. A to platí dvojnásob pro spolujezdce, takže nezávidím polovičce nasedat a vysedat.
Na delší cestě je to docela posilovna - a to doslova. Stačí 300km za den a druhej den nemůžu moc chodit. Stejnej pocit jako po cvičení nohou v posilce.

Brzdy
Předek Brembo - v kombinaci s pancéřovými hadicemi naprosto supr.
Zadní brzdy jsou asi jen na okrasu, protože ani při zadupnutí se to ani nesnaží malinko zpomalit.
Bylo mi ale řečeno, že tyhle modely s tím mají docela problém skrz umístění pumpy a jejího častýho zavzdušňování.

Spotřeba
Doteď jsou všichni za diváka, ale moje nejnižší spotřeba na tomhle peklostroji je 5,3 L/100 km i přes divokou jízdu. Rozhodně nejezdím na spotřebu, takže mě to dost překvapuje.
Celkově se moje spotřeba pohybuje právě mezi 5,3 a 6,7 L/100 km.

Je to opravdu šílenej stroj, ale moc mě to baví. Původní plán byl odjezdit sezónu či dvě na CBR a CBF, našetřit pár korun a pořídit nějakou "stálejší motorku" (konkrétně mám doteď vyhlídlou Kawu Z 1000 SX), jelikož plán byl mít jednu motorku jak na srandu, tak i na cestování (což by zrovna Z 1000 SX mohlo splňovat).

Myslím si, že tohle ale ještě chvíli počká, protože se toho nemůžu nabažit...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ghost2000
Ghost2000 napsal 06.11.24 v 10:34

Mockrát vám všem děkuji

@_Jerry_ : Hele, taky se tomu divím, ale ji to baví stejně tak jako mě. Sice na tom vydrží mín jak já, ale jiný problémy zatím nebyly

@TDM851: Je to fakt parádní stroj. Tak nějak nevím do čeho dál po tomhle

@Aloun955i: Díky za tip!

_Jerry_
_Jerry_ napsal 30.10.24 v 08:56 10b.

Parádní fotky a parádní motorka. Najel jsem skoro 60 tisíc kilometrů na její druhé generaci. Strašně rád na to vzpomínám. Na zadní brzdu zapomeň, podřazením o 2 kvalty dosáhneš lepšího zpomalovacího účinku.
Jen si nejsem jistej tou jízdou na Tuonu ve dvou. Asi tě má mooooooooocráda

TDM851
TDM851 napsal 29.10.24 v 17:49 10b.

Nalítal jsem na tom hodně, ten motor je prostě dokonalý. Se zadní brzdou jsem měl taky problémy, při sportovní jízdě nebo pohodovým sjezdu ve dvou jsem ji zhruba po deseti minutách prošlápl a byla pět minut mimo. Každopádně tohle patří k historii motocyklů a kdo ji neměl, přišel o moc. V2 1000 naučí každého Podvozek je super, jen ty české silnice..

Aloun955i
Aloun955i napsal 28.10.24 v 16:25 10b.

Super stroj,měl jsem dvě.Chce to chip,o zub menší kolečko do předu a nemá to chybu!Tahle motorka tě naučí jezdit!Užívej!

petr13
petr13 napsal 27.10.24 v 21:53 10b.

Více komentářů



TOPlist