Nedá se na ní najít jediný nepěkný detail. Táhne jako lokomotiva.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Vzhledem k mým předešlým motocyklům, což byl postupem času Suzuki Marauder 125, Kawasaki EN 500 a konečně Kavasaki Vulcan S, nezvyklý posez, stupačky strašně vysoko a vzadu, na tohle si nezvyknu... Ale je prostě nádherná.
Recenze
Od jara, kdy jsem ji koupil, najeto necelých 7000 kilometrů, dá se na ní i celkem pohodlně cestovat i na dlouhé vzdálenosti. Vrátil jsem originální výfuk, protože k těm rourám od kamen, co se jim říká svody prostě vzhledově lépe pasuje a konec konců i ten zvuk není zas tak špatný. Člověk doposud zvyklý na japonské motocykly, najednou zjišťuje, že jízda je najednou taky trochu o něčem jiném, do zatáčky to nepadne úplně samo, musíte to malinko přinutit, někdy i trochu víc, někdy dlouho lovíte neutrál, ale všechny ty pro někoho nedokonalosti, spojované s guzzinami, k tomu prostě patří a já už bych neměnil. Je to jeden z posledních motocyklů "staré školy", žádné ABS, žádní asistenti, žádná "konektivita" a to je fajn. Pokud budu někdy měnit, zase to bude Guzzina.
Griso je perla, to nikdy neměň. Má všechno, charisma, design, spolehlivost.
Nádherný kultovní stroj.
Věčná škoda, že už se nedělá.
Griso je pěkný, a spolu s Centaurem patří na spešl kobereček doprostřed obýváku, mezi kanape a televizi