Pohodlná dospělá motorka, na kterou se vždycky těším až ji uvidím a někam spolu pojedeme
Výška jezdce: 173 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Nebyla žádná v ceně a v barvě, kterou bych si představovala potřeboval je něco koupit
První dojmy - Koupená od kluka, kterej do ní byl velkej fanda, takže to bylo celý příjemný. Pokec, poradil mě co a jak a pořád když něco nevím, třeba ohledně servisu tak mu cinknu a zeptám se. Motorka pohodlná, jízdní režimy si nemůžu vynachválit, ovladatelná, výkonná. Rozměrově větší, ale to za jízdy není překážka, spíš výhoda v podobě ochrany jezdce a je to takovej dobrej pocit z velké mašiny. Pohodlí v jednom i ve dvou, celkově jak je hojně prodávaná motorka tak je na všem vidět, že u toho někdo přemýšlel, než to vyjelo mezi uživatele.
Motorku bych doporučil pro - Doporučení každopádně na cestování, zvládne jak krasnej asfalt tak horší cesty v jednom i v plné zátěži.
Doplňky na motorce - Padáky, kufry, vyšší plexi, ochrana světla
Recenze
Sledoval jsem prvně Hondu Africu twin s DCT převodovkou jako ojetinu a než jsem se rozhoupal, tak mě jich pár vysněných uteklo. A přítelkyně se začala dívat po motorkách a vlastně ji vybrala ona, že se jí líbí, tak jsem si ji koupil a teď vím, že to bylo nejlepší rozhodnutí co jsem udělal. Vzal jsem ji na výlet do Albánie a jen se to po příjezdu potvrdilo, že se na motorce dá zvládnout denně opravdu porce kilometrů a v úplné pohodě a komfortu. Motorka zvládne všechno hravě. Na silnici zvládne jak dálnici, rychle dlouhé zatáčky tak i utažené serpentýny. Šotolinové cesty po přepnutí jízdního režimu taky zvládá úplné s přehledem a postoj v takových pasážích je pro mě naprosto dokonalej, kde můžu jet delší dobu ve stoje a necítím se v takové jízdě nijak nepřirozeně. Ve městě se svojí kapalinovou spojkou s přehledem zvládne hladce všechny situace, jen se tam strašně těžko hledá neutrál když je potřeba vyřadit.