renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda ADV 350 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sherman
Vloženo 16.4.2024
Aktualizováno 19.4.2024
Zobrazeno 3 229x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Líbila se mi, hledal jsem dlouho něco jiného, nenašel a šel koupit.

Výška jezdce: 186 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 400: Váha, podvozek (skútrový předek)
Honda Forza 350: podvozek (skútrový předek)
Honda X-ADV: Váha, cena, malý kufr, motorková koncepce, zbytečně našlapaný skútr, raději snad NC750 DCT za "hubičku"
BMW C 400X: Cena, váha, Kymco?
Aprilia SR GT 200: Malý, podvozek (skůtrový předek), slabý
Vespa GTV 300: Malá kola, atd...
Piaggio Beverly 400: Vzhled
Kymco Downtown 350i: Nelíbilo
SYM MaxSym 400: těžký, nelíbilo

První dojmy - Pevná jízda, pěkně se na ní jezdí aniž by člověk cítil nějaké nehezkosti. Velké mínus je vysoká spotřeba a malé mínus za tvrdší podvozek.

Motorku bych doporučil pro - Podle mě je určen k městu/vesnici + okruh 20-50km, jízdě ve dvou a na nákupy ;)

Doplňky na motorce - Vyšší plexi WRS touring s přidaným deflektorem (z Číny).
Držák telefonu M-Style spine T s odpruženou deskou.
Helma Shark CityCruiser v barvě ;)
lehká moto džínová bunda s chráničema oxford, dlouhá
plachta na motorku oxford Aquatex s prostorem na kufr, velikost M
gumová síťovka na převážení vecí na zadním sedadle co se nevejdou do kufru (na Asii zdaleka nemám ;)

Přemýšlím o úpravě jak zvýšit maximálku ... (výměna variátoru za Polini Maxi Hi-Speed?) Kontaktoval jsem emailem scooter-tuning, ale vůbec netuším jestli rozuměli dotazům, či nemají zkušenosti, zkusím zavolat, snad se domluvíme.

Recenze

Hledal jsem něco, s čím bych mohl jezdil v civilu do práce (s endurkem ani s SS to není ono) a byl tak nějak kryt a mohl sebou něco odvézt, případně odložit helmu/oblečení - proste náhrada za auto s LPG, které jsem prodal a pořídil bez LPG (možná nakonec domontuju). Něco i na výlety po okolí a i na dálnici (do cca 70km).

Zaujal mě vzhled a cena Hondy ADV 350, v té době novinka. Tak jsem hledal podobné skútry a nenašel, každý měl nějaký velký mínus. Nakonec jsem se asi rozhodoval jen mezi Yamahou a Hondou. Červená Honda vyhrála za dobrou kombinaci. U prodejce vyzkoušel, a objednal v barvě s kufrem a vyhřívanýma rujeťma - víc toho doobjednat nešlo. Než mi ji měli dodat (dodací lhůta v té době šílená), koupil jsem použitou Forzu 300 abych si zvykl na skútr. Za mě supr skútr, jen ten podvozek nic zvláštního (není se čemu divit, když přesednete z endura a SS). Po cca 2-3 měsících (konec léta) mi volal prodejce, že 4 zájemci přede mnou odmítli červené ADV 350, tak jestli o něj mam zájem (proč odmítli? Prý kvůli barvě ... problém je, že červená je jediná barva ve které se dělá).

ADV 350 jezdí skvěle ... ten motorkový předek je hodně znát, člověk si může docela dost dovolit ... bohužel je i hodně znát snaha Hondy hoodně ušetřit aby byla cenově stejná s Forzou 350.

Musel jsem si chvíli zvykat na bezklíčové zamykáním - pročítání manuálu a vůbec co a jak ... Chvíli to trvá, ale člověk si zvykne a asi nechce už jinak. Hodně úložného prostoru - cca na 4 helmy + drobnosti.

VÝHODY:
- PODVOZEK, sice tam nejde nic nastavit, ale fakt dobrej (ADV má proti Forze motorkovej předek (vidlice uchyceny ve dvou "brýlích" - spodní a horní, Forza má jen spodní)

- Široký motorkový řídítka s chráničema.

- Motor ani moc nevnímám, prostě přidám a hyjéééé... v nízkých otáčkách jsou cítit vibrace, ale není to nic zvláštního (na telefonu ci moc nepočtete), v normálních rychlostech pak o motoru moc není vědět. Když se zpomaluje, tak od cca 20Km/h se odpojí a jede na volnoběh - takže už nebrzdí motorem. Na jednovál za mě docela slušně válí.

- Dostatek úložného prostoru (i když by mohlo být líp)

- Velkorysý sedačky - když někoho vezu, skoro ani necítím, jestli tam vůbec je.

- Výčnělek na boty na nášlapech, v místech kde by byla na motorce stupačka - člověk se podle nich orientuje, kam dát nohy.

- Ovládání palubního počítače a vyhřívání (forza má cosi, co si vrazíte do kolena a pak s radostí ukopnete)

- Schránka vlevo pod řídítkama s USB-C konektor (5V, 3A)

- hlavní stojan a že lze na něm nastartovat (na bočním nelze)

- Palubák ukazuje okolní teplotu a chvíli po zapnutí/změně i nastavenou intenzitu vyhřívaných rukojetí.

NEVÝHODY co mi fakt vadí:
-SPOTŘEBA (4-4,5 a na dálnici klidně 6 - a to je hodně velký průser)
... ono by asi šlo jezdit pod 4, ale když jezdíte po kopečkách a chcete aby to trochu jelo (>120Km/h), ale i tak je to průser... Bohužel zde asi EU se svýma regulacema hodně zaspala, aby motomobilky nemohli dělat takovýhle "sračky" (i větší a silnější motorky jezdí za podobnou spotřebu stejně rychle, takže Honda rezervy má, jen se jí proste nechce. On i ten jejich 1,0 VTEC na VW nemá) :(
-Zde jsou spotřeby z DE (úžasný portál, kde se dozvíte průměrný spotřeby - všem doporučuji)
www.spritmonitor.de - Honda ADV 350
- Plyn to má lankem, motor nemá čidlo klepání, 1vstřik na 2 ventily, takže bych to viděl asi tak na úrovni Favorita ... spotřeba na dálnici >5litru není problém. Což může být dilema, jestli za stejno nejet autem.

- Tachometr hodně proměřuje - ukazuje 110Km/h, ale GPS 100Km/h - chápu, že to je záměrně, ale o >10 ?? (kór když to má ABS, který si tu rychlost dokáže hodně přesně změřit)

- Nemá zamykací schránku pod řidítkama (Forza má) - NOTVL !

- Neukazuje teplotu chladící kapaliny - naštěstí je na pravém boku okénko pro zjištění hladiny chladící kapaliny. Je to vlastně i kontrolka přítomnosti chl. kapaliny. A modlím se, že když by náhodou někde uchcala, tak se alespoň ukáže kontrolka motoru.

- Boční plasty co jsou hodně na ráně jsou v laku - takže až se položí, bude se na co koukat...

- Úzké a krátké plexi a obecně na člověka víc fouká (helma a kolena). Úzké plexi je kvůli zrcátkům které jsou na řídítkách (Forza na kastly - pro mě Forza sympatičtější)

- Vadí mi, ze ač tam jsou na palubáku dvě paměti denního počitadla A a B, tak si je musíte vždy sami vynulovat ... proč se každý den jeden nevynuluje (nebo alespoň třeba po 2h). Prostě Favorit :D

- Docela vysoký středový tunel (nad nádrží), ač mam dlouhé nohy a snažím se, tak si vždy drbnu do plastů.

NEVÝHODY co zas tak moc neva, ale uvedeno pro porovnání:

- na blinkr jsem si musel zvykat, je docela nízko a občas jsem troubil. Jinak blinkr klasika (žádná automatika)

-Startování je klasika startér, takže kdo má PCX se starteralternátorem (startergenerátor, nebo jak se tomu říká), nebo třeba CZ 175 s dynamostarterem bude zklamán. Na zimu vždy dávám >98octanů a baterii na nabíječku, a po zimním spánku krásně ihned nastartuje, ale ten pastorkový startér tam proste je znát.

- musí se hodně zmáčknout zadní brzda aby se nastartovalo

- když dám nohy úplně dopředu a špičky ven, tak mi fouká do nohavic :)

- Řídítka lze zamknout jen doleva (Forza zamyká i doprava)

- Jsem vyšší, takže nemám problém dosáhnout na zem, ale někdo menší si bude muset hledat posez a polohu ... A tím, že nejde snížit zadek, může být problém.

- Plexi jde štelovat pouze obouma rukama najednou - takže zastavit a ...

- Trochu tvrdší podvozek než bych si přál, ve dvou je to lepší (asi děláno na dva Asiaty než na jednoho evropana)

- nechápu, proč udělali zadní světlo a držák SPZ na tak dlouhým klacku ... mohli udělat kapotované, a byl by tam další úložný prostor - stejně je nad SPZ držák kufru, takže spousta nevyužitého prostoru.

- Neukazuje aktuální spotřebu (Forza ano, ale v ukazování je chyba, takže vlastně asi výhoda :D)
- Ukazatel dojezdu na nádrž je vhodné brát v úvahu až po cca 2km, jinak ukazuje nesmysli.

- Seřízení světel není v návodu popsáno -> konsultace s prodejcem -> je to voser, ale jde to (jezdím v jakoukoli dobu) - seřizuje se pravá a levá část zvlášť, přístupné zespodu.

- výměna oleje po roce mi na dnešní dobu přijde jako přežitek, nebo po 12000km, záleží co nastane dřív (tech 12tkm, je v poho)...

SERVIS v 1000 km, zima 2022:
Filtr olej, motorový olej 10W40, převodový olej, podložka, drobný + práce = cca 3200Kč

SERVIS v 4000 km, jaro 2024:
Filtr olej, motorový olej 10W40, převodový olej, olej na řetězy :D, podložka, drobný + práce = cca 3500Kč (jako bonus mi ji ošplouchli, ale to jsem zjistil až když jsem si ji dovezl domů)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sherman
Sherman napsal 19.04.24 v 11:17

Mmm napsal 19.04.24 v 10:30:

Máš pravdu, výměna oleje je bud po roce nebo 12000km, podle toho, co nastane driv. Opraveno

Ohledně spotřeby, každý jezdíme jinak ... možná dává svý i to velký plégo.

Mmm
Mmm napsal 19.04.24 v 10:30 10b.

Nevím kdo ti dal servis po 6000 km já mám po 12000 km nebo roce a tu spotřebu nemám i kdybych to honil pořád plnej

zimirekm
zimirekm napsal 18.04.24 v 22:11 10b.

Musim ti dat za pravdu, ze motor na 350 v dnesni dobe zere dost. Mel jsem SH 350 a brala, 3,5 pri velmi lehke jizde. Normalne brala pres 4 pri sviznejsi jizde. Ale tam byla vyhoda, ze SH je lehci nez ADV, cca 20 kg. Se spotrebou 3,3 jsem jezdil na NC 750 na pohodu. Presne kvuli spotrebe jsem zavrhnul motory 350. Vykon v pomeru ke spotrebe je prusvih. Za me jsi mel jit v tomto pripane rovnou do NC. Rozdil v cene cca jedna vyplata a mas neco, zere min a jeste to i celkem jede. Motory 750 jsou na spotrebu lepsi a vykon je take jinde. Tim nerikam, ze na 350 se neda take jet 130 Jinak gratuluji k ADV, krasny skutr. A hlavne v cervene.

Robertak
Robertak napsal 18.04.24 v 19:37 10b.

pekna vycerpavajici recenze, diky ta spotreba, to je fak uchylny.. se 118k trivalcem jezdim za 5,5 a to mu davam docela za usi.. neni to spis nejaky rozbity? asi bych to zkusil reklamovat..

Guga
Guga napsal 17.04.24 v 12:20 10b.

Parádní recenze

Více komentářů



TOPlist