renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MAVE12
Vloženo 29.3.2024
Aktualizováno 14.4.2024
Zobrazeno 280x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Suzuki DL650 V-Strom, 2006, 100 000km

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDM 850: V-Strom je novější, technicky na uplně jiné úrovni, má vstřikování a jízda je o hodně konfortnější. (+cena/výkon, stáří)

První dojmy - Jelikož to bylo moje první Včko trochu mě zarazily menší vibrace od motoru oproti řadovým motorům a jednobuchům. Co se týče jízdních vlastností tak se chová podobně jako Yamaha TDR 125 (která má poloviční hmotnost).

Motorku bych doporučil pro - V-Strom 650 je pro ty co chtějí spolehlivou a nenáročnou motorku s nízkou spotřebou, která bez problému zvládá dlouhé trasy, menší terén a přitom je velmi pohodlná a svižná.

Doplňky na motorce - Horní a boční kufry GIVI, vyhřívané gripy Oxford, Padací rámy, kryt motoru, ukazatel zařazené rychlosti, nabíječky.

Recenze

Má sice najeto 100 000km, ale nejsou s ní žádné problémy. Je extrémně spolehlivá a s 35kw v techničáku (jinak otevřená) jde řídit s A2. Dohromady se spoustou příslušenství jako jsou 3 pevné kufry, padácí rámy, vyhřívané gripy, USBčka, gear display, atd.. je to perfektní motorka jak na cestování, tak na denní ježdění. Ochrana proti větru je víc než dostačující a motor jde pěkně za plynem.V zatáčkách se chová ukázkově, pouze se zavazadly a lidským batohem jde trochu poznat váha. Konstrukční chyby nemá v podstatě žádné (nebo o nich zatím nevím), jedinou výtkou je odemykání sedadla, které je nad zadním kolem a pokud máte v zadu kufr, celkem nepříjemně se odemyká.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ganmiki
ganmiki napsal 02.04.24 v 15:48 9b.

Ahoj, měl jsem dlouhý léta TDM 850 takže teď můžu srovnávat, ač je ve Stromku motor výkonově slabší, motorka je plus mínus stejně těžká, přesto díky naladění a vstřikování je celkový projev v cestovních rychlostech a jízdě po okrskách mnohem lepší, stejně jako ovladatelnost, další plus je spotřeba vs objem nádrže, kde Strom triumfuje zcela, TDM 900 je ovšem super stroj, nicméně je ještě méně off než 850 a i se Stromem se dá mimo silnice zvládat docela dost ( viz. Pondělíkova videa ), každopádně dobrá volba tak ať dělá radost, já jsem si ho docela zamiloval a jak se zdá podle počtu uživatelů a recenzí nejsem sám.

MAVE12
MAVE12 napsal 29.03.24 v 12:36

(context) Nad 900 jsem taky přemýšlel, ale díval jsem se na 850 protože otec má XTZ 750 se stejným motorem takže ho už známe. Jinak 900 sem nikde za stejné peníze jak V-Stroma nenašel a uškrcenou na 35kw sem na bazarech neviděl vůbec. Ale měl jsem YZ 85, TDR125 a pořád jezdím na WR 450f tak jsem chtěl další yamahu, bohužel TDM 900 se mi nevešla do rozpočtu. Taky přeju hodně Bezpečných kilometrů.

context
context napsal 29.03.24 v 11:48 10b.

Pěkný stroj, přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu a ať ti dělá jenom radost a ohledně zmiňované TDM 850, že sis ji nevybral kvůli stáří, Yamaha pak dělala TDM 900 se vstřikováním paliva a vyráběla se do 2012... Jinak, je to každého věc co si vybere...

Více komentářů



TOPlist