renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300 Rally (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JardaMJawajizda
Vloženo 9.3.2024
Aktualizováno 9.3.2024
Zobrazeno 3 023x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


CRF300L Rally vylepšená a upravená dle mých představ

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Výkon využiješ na rovince, všude jinde vyhrává hmotnost.

Recenze



Při stěhování do USA jsem bohužel musel nechat BMW F800GS v Evropě a tak po získání místního řidičáku byl čas se poohlédnout po novém stroji. Inspirován cestovatelkou Noraly Schoenmaker (ItchyBoots) jsem začal hltat videa o Hondě CRF300L Rally a velmi rychle bylo jasno!
U dealera jsem složil zálohu, ovšem z původních "několika měsíců" se stal "rok bez záruky" a tak jsem si zálohu zase vzal zpět a hledal motorku z druhé ruky. Nebylo jich na trhu mnoho v okruhu 200 mil, verzí s ABS ještě méně. Jakmile se ale jedna objevila, bral jsem vlek a frčel pro ní do Pennsylvania ještě ten večer.
"Bezvadný stav, jako nová" se ukázalo jako poněkud přemrštěné. Motorka 2 roky stará, najeto 2,000 mil, byla na svůj věk lehce omšelá, nikoliv však dojebaná. Pán s tím jezdil výhradně offroad než seznal, že je to trápení neviňátek a pořídil si KTM 350 EXC. Kosmetické vady jsem neřešil a už jsem s ní upaloval na vleku.
Zevrubné prozkoumání odhalilo následující:
- Motorka celkově v dobrém stavu.
- Otevřený Yoshimura výfuk a řídicí jednotka s updatem od 550Performance - Good!
- Zadní tlumič a sada ventilů a pružiny od Racetech bylo k motorce ještě v krabici - Very good!
- Spousta drobných doplňků typu zadní nosič, páčky, bustery, atd.
- Kapotáže prasklé dole, jako na každé CRF Rally, která jezdila offroad.
- Na levé kapotáži utržené úchyty.
- Ohnutý a šišatý přední ráfek.

Co se během zimy 2023-2024 odehrálo:
- Výměna zadního tlumiče.
- Výměna ventilovky a přidání pružiny ve vidlicích.
- Srovnání a vycentrování předního ráfku.
- Svaření kapotáže a oprava úchytů.
- Zakázkový potah sedla of JN Seats (Portugalsko).
- Celopolep od W-Ink (Ukrajina).
- Ochranné rámy od Outback Motortek (USA).
- Šusplech hliník.
- Nosiče bočních kufrů (eBay, překvapivě kvalitní).
- Vyhřívané rukojeti od Oxford (UK).
- Přídavná světla (eBay).
- Spousta drobností.
- Údržba.

Za zásadní a doporučenou první změnu na této motorce považuju podvozek. Stroj se chová úplně jinak jak na silnici, tak v terénu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JardaMJawajizda
JardaMJawajizda napsal 16.03.24 v 18:37

Spousta drobností:
Výměna plastu na busterech, výměna řetězového kolečka, kryty rámu, zrcátko, úprava kabeláže, výměna baterie, atd, atd...

Navigace je tablet Samsung Active Tab 3 a joystick na ovládání od portugalské firmy Thork Racing.

Targus
Targus napsal 16.03.24 v 16:46 10b.

Motorka docela hezky udělaná, akorát jsem nepobral, jestli ta inzerovaná "spousta drobností" je tablet nad řídítky (nebo co to je).

Uot ízyt, kolego? Pokud navi, tak nějaký bližší popis by nebyl?

Ať ti hezky jezdí a neotravuje s poruchami!

hofi01
hofi01 napsal 16.03.24 v 07:31 10b.

Tohle je moc zajímavá motorka ať slouží

JardaMJawajizda
JardaMJawajizda napsal 14.03.24 v 12:50

Pneu jsou Dunlop D606.

Lazyfucker
Lazyfucker napsal 14.03.24 v 10:10 10b.

motorka fajná, něco vidím jinak, ale udělals to dobře. co to máš za gumy, prosím? vypadají, že bych bral něco obdobně laděného

Více komentářů



TOPlist