PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník firebladetom
Vloženo 28.12.2023
Aktualizováno 28.12.2023
Zobrazeno 2 888x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


CBR ve verzi SP.. mama mia! V hodně testech byl tento model SP popisován, jako motorka s nejlepším podvozkem a ovladatelností. Mohu jen souhlasit..

Více fotografii

Výška jezdce: 193 cm

První dojmy - Sedl jsem na ní a hned jsem věděl, že si budeme rozumět. Lehkonohá holka s příjemným motorem a nekončícím zátahem. Nesmyslně dlouhé kvalty a famózní brzdy. Armáda asistentů je na silnici defacto k ničemu, ale pro okruháře dnes už asi nutnost.

Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovič, racing plexi

Recenze

Mám rád klasické motorky, klasické superbiky bez elektroniky, kterou jsem rád “pomlouval”, a tak jsem si řekl, že bych to měl asi taky zkusit. Po dvou VTR SP-1, RSV Mille, stále v garáži stojící ZX-7R, nebo po 1098S, je tahle Honda z jiného těsta. Miluju V2, ale po dvou letech na 1098S, která mi lezla na nervy v běžným provozu a při marných pokusech o alespoň trochu normální jízdu, jsem se rozhodl zkusit první silný řadový litr. SP má, vzhledem k neježdění na okruhu, výkonu až zbytečně hodně. Nicméně je to prostě Honda. Sametová, na šestku jedoucí v klidu 60kmh, ale na druhou stranu brutální nálož, která letí na jedničku 170kmh.. je nezáludná, neskutečně rychlá, lehounká, s perfektníma brzdama. Často zmiňované
ABS jsem i při tvrdým brždění nezaktivoval. Na motorce je Akrapovič a celá motorka stála 650.000,-.. ufff
Koupil jsem jí od prvního majitele, koupenou zde v Čr, s komplet historií a nájezdem 8.000 km. Letos jsme si dali seznamovací 3.000 km a zatím jen a jen pozitiva. Vlastně jedno negativum je - nesmyslně dlouhý rychlosti. Jednička 170, dvojka 220, atd.. takže pokud jedete okresky a chcete mít motor ve výkonu, musíte jet max na dvojku. A i ta je na výjezdech podtočená.
Elektroniky to má spousty - pět výkonových map, elektronický Ohlins, kde si nastavíte všechno a ještě motorovou brzdu ve třech stupních. Hrát si můžete hodinu a pořád bude s čím.
Samozřejmostí je fabrický oboustranný quickshifter, antiwheelie a podobný chujoviny
SP je pouze jednomístná, což je fakt a na ježdění ve dvou mám jiný motorky. Je opravdu drobná, což dokládá foto vedle RT.
Jinak jestli někdo máte SP, ozvěte se, můžeme probrat zkušenosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
SandyRR
SandyRR napsal 29.01.24 v 07:33

Jsme kousek od Českých Budějovic...to by byla veliká pecka čtyři SPčka??

firebladetom
firebladetom napsal 04.01.24 v 20:43

SandyRR + Rezzo no pecka!! Tak to musíme v létě vymyslet nějaký sraz! To bude pecka! Odkud jste?

Rezzo
Rezzo napsal 03.01.24 v 18:04 10b.

Taky mám SP1 a naprosto souhlasím a pokud by bylo nějaké společné setkání a projížďka tak bych se rád zúčastnil

SandyRR
SandyRR napsal 02.01.24 v 09:11 10b.

Zdravím,
SPčko budu mít letos druhou sezónu a zatím něj Fároš co jsem měl.
Vlastnil jsem nebo jsem měl možnost jezdit na všech generacích Fire Blade.
Na silnici díky semiaktivnímu podvozku nejlepší svezení
Má ho i kamarád, tak by jsme se někdy mohli svézt?
Tři SP-1 by už byla docela rarita...

_Michal
_Michal napsal 01.01.24 v 21:15 10b.

A nebyl jsi to náhodou ty? 300km/h u Lipna?

https://www.novinky....ti-300-km-h-40439525

Více komentářů



TOPlist