Skvělá motorka na silnici i do terénu, pro klidnou i velmi svižnou jízdu.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Měnil jsem z Yamaha Ténéré 700 a rozhodně nelituji, i když jde samozřejmě také o výbornou motorku. Nyní mám najeto 6 000 km.
Doplňky na motorce - Pro cestování mám malé plastové kufry GIVI a pro cestování ve dvou mám velké kufry GIVI. Padací rám od českého výrobce RD moto. Nosiče kufrů od SW motech (boční špatně svařené, nešel namontovat a špatný rozměr, nosič se opíral o výfuk, musel jsem kus upilovat).
Recenze
Tuareg má výrazně nižší těžiště než Ténéré. Pro mne je velké plus nižší sedlo, vyšší a širší řídítka a živější reakce motoru. Originální výfuk má zvuk, že není potřeba přemýšlet o jiném.
Nevýhodou jsou vysoké ceny servisu a náhradních dílů. Spotřeba je o půl litru vyšší než u Ténéré, tedy 4,5l na silnici. Ve dvou je stabilní spotřeba 5l. Motor nemá rád jízdu po ucpaném městě, resp. není dobré sledovat spotřebu. Chce jezdit a jezdit.
Během jízdy motor jemně cukal, což je často zmiňované. Na první garančce (Dmoto) mi řekli, že nic nenašli, neví, čím to je, ale od té doby necuká ...
Rozhoduji se mezi T7 a tuareg,z jara ještě Zajdu do půjčovny na projížďku na obou nic méně jsem rozhodnutý, těším se na další tvoje příspěvky ať slouží