Jawa 638 s předníma vidlicema z jawy 639
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - větší těžší uhrkaná
Recenze
Motorku jsem kupoval v listopadu 22, motorka měla klasicky špatnou spojku (vyměněna za spojku z typu 634, od té doby spojka spojkuje jak má :)). Po výměně spojky se vyměnily ložiska v zadním kole a v rozetě následovány výměnou ložisek řízení. Během doby, kdy se dělalo kolem stroje se poslaly válce na výbrus a začalo se vrtat do elektriky, která už dávno nebyla původní, přidal se držák, přídavná světla s angel eyes a nabíječka. Motorka není špatná, na jawu brzdí díky kotouči mnohem lépe než klasický buben s jednoklíčem (s dvouklíčem nemám žádnou zkušenost, ale z doslechu dobře seřízený dvouklíč je srovnatelný s kotoučem). Jediná věc, která mi ale vadí je uhrkanost v nížších rychlostech. Bohužel v roce 23 jsem vyjel na cestu kolem ČR. Motorka se držela dobře, ale po objetí Moravy začala ve vyšších rychlostech klepat. Sundaly se válce a na levém byla poměrně jasně jednoznačná vůle na klice. Tím cesta pro 350 skončila a vyjela náhradnice 250/590. Motorka už jednou republiku objela a stejně tak si poradila i tento rok bez závad.
Ahoj, pěkně pobrukuje tak hlavně kolana dolů. Čau
jednou u pumpy mi chytla zpětny chod,do té doby jsem nevěděl že jawa 634 má zpatečku...dobré totok
jednou u pumpy mi chytla zpětny chod,do té doby jsem nevěděl že jawa 634 má zpatečku...dobré totok
Skoda, ze nemas vic fotek. 638 byla moje uplne prvni motorka a mel jsem na ni taky predni blatnik a svetlo s maskou ze 640 (dokonce i ve stejne barevne kombinaci cervene s cernou). Ale bohuzel se mi nezachovala jedina fotografie. Tak jsem si rikal, jestli to neni ta moje byvala...I kdyz to byl shit a vysypala se mi prevodovka, tak na ni vzpominam v dobrem. Ale v garazi uz ji nechci videt
Mravenčení prstů a brnění kotníků, to je Jawa 350- 360 00. Dál už byla jen číza a čtyřtakty. Tu tvoji jsem nejezdil ale věřím ti každé slovo. Dvouklíče nebrzdily špatně, ale kotouče jsou lepší, zvláště proto, že mohou být vpředu dva. Pro povzbuzení 10b.