Po řadě ostrých čtyřválců jako R1 a Ninja jsem se rozhodl zkusit dvouválec.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Hned po prvním nastartování mne uchvátil zvuk laďáků Scorpion bez db kilerů, prostě Bruntál, bohužel při vyšších otáčkách už to není taková sláva. Co se týká pohodlí, cítím se na tom téměř stejně jako na R1, ale tím to bohužel končí. Motoricky mne dvouválec a ani ten jeho údajný brutální spodek neuchvatil a proto již uvažuji o návratu na nějaký ostřejší čtyřválec.
Motorku bych doporučil pro - Pro milovníka V2 se sportovním posezem.
Doplňky na motorce - Ukazatel zařazené rychlosti z Ali, bohužel není vůbec přesný.
Hodně často si plete 2-3 a 3-4
Recenze
Cestovat se na tom samozřejmě dá ale dovolenou k moři bych na tom jet asi nechtěl.
Přesto že se to tak snaží tvářit, tak já osobně to nepovažuji za sportovní stroj, z mého pohledu je to hlavně kvůli motoru, který podle mně prostě nejede a z toho důvodu šla motorky do světa po najetých cca 350km. ?
Pedl: Jo, ale 1290ku.
Zkus SuperDuka
Tak tady smrdí trochu naivita, já šel z GSX-R 1000 na VTR SP2 a hodně jsem byl na začátku překvapený, jak to nejede oproti čtyřválci. Na V2 si musí člověk zvyknout, to trvá dost dlouho, ale pak je to slusnej zážitek, prostě se s tím musí člověk naučit pracovat a je to docela dřina.
Zajímavé. Jsem rád, že tento názor nemám jen já, vidím to totiž úplně stejně. Tenkrát jsem měl horneta šestku a kámoš Ducatku Monstera šestku, na chvilku jsme si to prohodili. No, vracel jsem mu to asi po deseti km. Dole mrtvý, nahoře mrtvý. Celkově to byla mrtvá motorka na které se mi nechtělo jezdit.