Radost pilotovat, radost pohledět, radost před každou jízdou =)
Motorka koupena od FIRMA:AdventureBike (Chomutov) - Celkově veliká spokojenost s jednáním, všechny informace i o drobných nedostatcích jsem na místě dostal a vše co se domluvilo, tak ve finále platilo. Podruhý mám štěstí na koupi motorky =)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 650F: taková šeď, která nenadchla úplně, jak bych potřeboval
Kawasaki Z 750: nenašel jsem na bazarech líbivej neolítanej kus
Suzuki GSR 750: finalista v rozhodování, nakonec rozhodl tříválec pro Streeta
Suzuki GSX-R 750: Chtěl jsem pokračovat v kapotách, ale taky jsem chtěl zkusit naháče. Jinak kapota jednoznačně nejhezčí a možná někdy v budoucnu
První dojmy - Akcelerace a síla motorky, velikej rozdíl oproti 29kw, zvuk hodně líbivej při záběru, nelíbil se mi úchop na široko, přeci jenom je to rozdíl oproti vlaštovkám a mě to přišlo ze začátku paradoxně nepohodlný.
Motorku bych doporučil pro - Myslim, že s mozkem v hlavě se dá řídít cokoliv na začátek, ale já jsem rád, že jsem si nejdřív zkusil slabší motor a doporučím to kažýdýmu, kdo se mě na tuhle věc ptá. Úplnýmu začátečníkovi (ten co neumí jezdit ani na kole) bych ji nedoporučil, naopak, kdo jezdil třeba skútr ať ji klidně provětrá, nebo ona jeho =D
Doplňky na motorce - výfuk Dominator GP (musel jsem dokoupit dbkiller, protože mě hučelo v hlavě i přes špunty =D ) gelové sedlo přešité pro mojí pohodlnou prdel, zrátka do řidítek (v originálech se díváš spíš na svoje ramena), krátkej držák SPZ
Recenze
Hledal jsem po 300 Ninje logicky něco silnějšího a nějak jsem podlehnul trendu naháčů a chtěl jsem si ho vyzkoušet. Street nebyl hned číslo jedna, ale čím víc jsem po nich koukal, tak tím víc se mi začínali líbit ty hnusný vosí oči a každá dohledaná recenze mě ujišťovala, že to není nudná motorka na venčení jezevčíka.
Samotný jízdní vlastnosti jsou vážně dobrý, cítím, že mám pod sebou stroj pevnější a jistější hlavně v zatáčkách, akcelerace je možná do nějakých 180 km/h prakticky brnknutím za plyn a ta živost je opravdu docela návyková. Brzdy jsou velká změna oproti předchozímu biku, tohle brzdí, jak bych si představoval a nemusím pomáhat očima =D . Spotřebu u motorky neřeším, servis mi dělá chlápek, kterej mě od Triumphu zrazoval a doporučoval právě nějakýho "spolehlivýho" japonce, tak uvidím co mi řekne, protože tenhle týden bych si měl Streeta vyzvedávat (kupoval jsem již s poruchou signalizace paliva v nádrži).
Chtěl bych vzít i na okruh, tak dám možná edit z moji první návštěvy okruhu, ale to musim dokoupit kombinézu a pořádný boty, čeká mě toho dost =)