Na předchozí 700 jsem toho najezdil dost, ale už to chtělo posun.
Motorka koupena od acura-spol. (Chomutov)
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1000L Africa Twin: Nová vs 5 let stará moto za cca stejnou cenu, výkonově dost srovnatelné
První dojmy - Rozdíl mezi generacemi je enormní. Dlouhou dobu jsem byl přesvědčený, že půjdu do litrové Afriky, vizuálně je to naprosto nádherná motorka. Pak ale vyšla 750 a bylo rychle rozhodnuto. Škoda předního světla, které je z 500, jinak je to ale pěkná hubená motorka, která má co nabídnout.
Recenze
Že se s 21 na předku bude chovat nástupce lépe, než TA700, se kterou jsem najezdil 35k km, to jsem ani ve snu nečekal. Na silnici je vynikající a do terénu dává vzpomenout úplně prvním Transalpům. Motor, který je z velké části stejný, jako v nahatém Hornetu umí řezat asfalt, motorka navíc váží (mokrá) pouhých 208 kilo, takže je s ní radost manipulovat. Celkově jsem spokojený, jen sedačka je oproti předchůdci extrémně tvrdá, ale to jsou maličkosti, které se dají řešit nebo si na ně zvyknout :)
Naprosto k smíchu je fakt, že pokud by člověk chtěl, neměl by problém jet za 3,6l/100 km. To je ale ovšem jen za předpokladu, že se bude jezdit do předpisových tachometrových 100km/h. Reálná spotřeba je cca 4,4, na dálnici nebo spíš při dálniční rychlosti nemá problém jít na 5 litrů. I tak je to ale krásné a 350 na nádrž je fajn, byť by mohla být nádrž objemnější, než 17 litrů.
Hezká, mně se na té předchozí nelíbilo to světlo...tahle je hezčí:) Tak ať slouží a dělá ti radost.