renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 690 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník twingo493
Vloženo 25.6.2023
Aktualizováno 25.6.2023
Zobrazeno 616x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dukovi som pokukoval uz dlhsie ale chcel som len model po poslednom upgrade takze 2016 a vyssie s rozumnym kilometrovym nabehom idealne kupovany na SK. Dlho som nemohol nic najst a uy som bol zmiereny s tym ze to bude nejaka ina moto ked som objavil v

Více fotografii

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Hypermotard 796: odradil ma servis
Yamaha MT-07: trochu mala
Triumph Trident 660: nedostupna a nemoznost vyskusat
Honda CB750 Hornet: nedostupna a nemoznost vyskusat

První dojmy - Od kupi som najazdil zatial asi 500 km prevazne okolo komina kedze zatial chyba cas sa tomu venovat na plno. :). Ale prve dojmy su fantasticke. Moto je lahucka a perfektne ovladatelna. Po doterajsich dvojvalcoch je nutne si zvyknut na castejsie radenie a doslednejsie drzanie moto v spravnych otackach.

Motorku bych doporučil pro - moto je vhodna pre ludi ktory na moto hladaju zabavu a nevadi im caste radenie :)

Doplňky na motorce - Doplnky sa este len chystaju. Mam padacie ramy ktore este niesu mnahodene. Su tak nove polepy, hladam nejaky plexi stitok a nosic na batozinu mozno na kufor.

Recenze

Moto som si vybral preto ze som hladal moto na kratsie jazdy pri ktorych si mozem vyvetrat hlavu a tato moto to paradne splnuje. Na dlhsie cesty by som asi volil inu moto. Netvrdim ze sa na nej neda cestovat ale na dlhsie cesty poznam aj pohodlnejsie stroje. Cestovna rychlost do 120 je este znesitelna. Vyssie rychlosti uz nie su velmi prijemne a dlhodobo udrzatelne. Na dialnici a rychlostnych cestach je aj pri vysokych rychlostiech uz dost citliva na bocny vietor a aj riadenie je take akesi lahsie a menej stabilne. Brzdy su na moje " turisticke " jazdenie uplne postacujuce, podvozok je na moje prekvapenie tak akurat, cakal som tvrdy kostitras ale je to s mojou vahou (78 Kg) tak akurat. Ulozny priestor je minimalny. Pod sedlo spolujazdca sa da dostat motolekarnicka, to jr asi tak vsetko. Spolujazdcov nevozim takze k tomu sa vyjadrit neviiem. Spotreba je tiez super moja osciluje medzi 4 - 4,5 l. Servis som zatial neriesil ani poruchy. Na doporucenie z for a od inych majitelov chcem zmenit sekundarny prevod na 15/42. Mozno na zaciatok skusim len 15 zubovy pastorok. A tiez uvazujem nad nahratim Track packu v KTM. Mohlo by to pomoct urobit jazdu v meste hladsou a menej ucukanou. 50 ka v meste totiz momentalne s original prevodom znamena jazdu na vytocenu dvojku ale cukanie na podtocenej trojke.
Moto sa najlepsie citi ma zakrutenych okreskach s minimalnou premavkou kde sa da vyuzit jej potencial na plno. Mesto bude po vymene sekundarneho prevodu snad prijemnejsie Na forach sa pisalo ze sa v meste dost hreje. Zatial sa mi to nepotvrdilo aj ked este neboli extremne teploty a este sa mi nepodarilo trcat niekde v zapche. Pre istotu som si uz zaobstaral nove cidlo termostatu ktore ma spustat ventilator pri nizsej teplote.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Matess727x
Matess727x napsal 27.06.23 v 22:50 10b.

Super. 690 Ďuka jsem si pořídil letos a už jsem na něm nalítal skoro 5 tis km. Taky jsem chtěl jen ročník po 2016, ale těch se tolik na bazarech neobjevuje. Plexi štítek koupíš na alliexpresu (mám ještě i zvýšený a nefičí tolik ani při 150-ti). Nosič jsem sehnal na nějakém shopu u vás na slovensku-jinak nosič na 690 Duka je nesehnatelná věc. Pak doporučuju čidlo na 85 stupňů,...ale stejnak se motor po 2016 nijak nepřehřívá. 15 zubů sekundár doporučuju,...vyřeší ti jízdu v obci. Pak je dobré koupit Fuel Dongle PP-01 pro vyřazení lambdy, která je "namapovaná" kvůli emisím na chudou směs-pak je chod motoru v nízkých otáčkách stabilnější. Já mám ročník 2019,...poslední modelová řada těhle Ďůků. Mám rád si s motorkou trochu pohrát-potunit podle sebe. Když bys měl zájem, ozvi se zprávou, pošlu ti odkazy kde ty různé věci objednat. O Track Packu jsem taky uvažoval,...ale usoudil jsem, že není potřeba. Motorka jede dost a reakce plynu je okamžitá i na ten "street" mód (který tam je v tom základu),...mód "sport" je jen reakce plynu-která by mě spíše "utloukla" než abych si jízdu užil. A nejsou to palivové mapy jako u motorů před rokem 2016. Jsou to jen módy reakce plynu. Kamarád má verzi před rokem 2016 a motor má trochu jiný chrakter-i zvukově. Po 2016 přidali druhý vyvažovací hřídel a motor je vibracema a zvukem klidnější, ale těch 5 kW více je znát. Pro mě je 690 Duke suprová motorka, ale já mám ty jednobuchy rád.

Více komentářů



TOPlist