Po GSX-R 1000 si myslím, že jsem našel dostačující náhradu na trhání asfaltu.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Hned po prvním usednutí do sedla jsem věděl, že končí veškerá legrace. Těch 22 koní není radno provokovat, takže první jízda proběhla s respektem na půl plynu.
Recenze
Před časem jsem pokukoval, s čím bych si mohl v létě obohatit (zároveň ušetřit) moje dojíždění do práce. Začalo to u skútru - u čehož jsem zjistil, že nemám mezi nohama vagínu, tak jsem pokračoval dál po potravinovém řetězci. Prošel jsem endura, naháče, kapoty...až jsem došel k tomuto bestiálnímu youngtimeru. Chtěl jsem zachovat tradici a mít opět stroj značky Suzuki, což se povedlo. A jako bonus je stejně stará jako já - takže ještě z dob, kdy se všechno dělalo poctivě! O tom svědčí to, že vše na motocyklu je vyrobené ze železa. Žádné plastové blatníky, zrcátka a podobné peachoviny. Motocykl má už za sebou několik majitelů různého věkového rozpětí, takže zažil ledacos. Motor chytá okamžitě a krásně si přede na volnoběh. Jízda je velmi zábavná - jak to má kurevskou sílu a celkem lehkou váhu, tak ostatní účastníci silničního provozu mizí v prachu za mnou. Jakmile zatáhnu řádně za plyn, okamžitě motocykl vystřelí až na 110km/h, kde už je samozřejmě omezovač. Brzdy a podvozek bych přirovnal úrovni MotoGP.
Gratuluji, máš ji moc pěknou. Je to moc příjemná motka ...také jsem ji před lety měl a upřímně lituji, že jsem ji prodal. Jezdila za 3 l/100 km a byla naprosto spolehlivá. Start po zimě znamenal puštění benzínu a na třetí protočení motoru chytla...ať ti dělá radost
Krásná mašina
Ano, jsou to neskutečný děla
Dávám 11 bodu z 10...to byl svět jěště v pořadku a holky bejvávali veselé