renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 950/R/Bolt custom (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník eviljack
Vloženo 22.3.2023
Aktualizováno 31.8.2023
Zobrazeno 1 309x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Nádherná bestie, nabízející dostatek zábavy ve městě i mimo něj.

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Přešel jsem na Bolta z Viraga, i když je cca o 40 kg těžší (což je znát při manipulaci na místě, když motorku taháte do kopečka), tak se ovládá krásně, mám upravenou verzi s jiným vzduchovým filtrem a jede jak prase - zkoušel jsem i sérii a rozdíl je velký.

Doplňky na motorce - Padací rám, výfuk Akrapovič, jiný vzduchový filtr, přední plexisklo, spodní kryt motoru.

Recenze

Mám ji sotva měsíc, takže zatím mám jen necelých 500km, ale je to krása. S pružinovým sedlem a malým nosičem na zadním blatníku vypadá úžasně. Bez plexiskla má možná trochu zlejší výraz, ale nakonec jsem ho tam dal, přece jenom se proháním i mimo města a taky jsem byl zmlsaný z Viraga, kde to plexi mám.

Akrapovič temně vrčí, když jsem ho slyšel prvně v podzemní garáži při obhlídce, tak jsem věděl, že tuhle potvoru musím mít. Motor táhne prakticky od nuly, a máte pocit, že by jel pořád. Samozřejmě to není na extra závody, kdejaká sportovní šestistovka Vám venku napráská, ale troufám si říct, že na blbnutí ve městě má síly dost.

Jsem celkem mrňavý, takže mi menší rozměry Bolta vyhovují, hojně zmiňované stupačky by možná mohly být trošku víc vpředu, ale zvyknul jsem si rychle. Motorku jsem koupil s pružinovým sedlem, po 150km je to trochu znát (zvlášť proti křeslu na Viragu), ale originální sedlo tam zatím vracet nechci, to bylo na druhé motorce, co jsem zkoušel, a neoslovilo mě vůbec. Motorku hodlám používat na různé výlety po republice - hrady, zámky, kamarádi a tak, takže spíš státovky, okresky a sem tam dálnice.

Nádrž je docela malá, ale u nás je beztak benzínka každých pár kilometrů, takže to zase tak nevadí. Úložný prostor nula nula prd - já mám pod vyklápěcím sedlem pavouka na přichycení tašky k nosiči (a je fakt, že když jsem si motorku vezl domů, tak jsem tam měl klasickou sportovní tašku přes rameno, ve které byly věci, co jsem k mašině dostal - plexiskla, plachta do garáže, a pár drobností, a krásně to drželo) + kapsičku zespod sedla na doklady a minilékárničku. Dozadu chci dát sissy bar bez opěrky spolujezdce se zadním nosičem a k němu pak kurtovat batožinu, až to dorazí, tak přidám fotku.

Aktualizace 31.8.

Dneska jsem byl změřit výkon na brzdě, dobrali jsme se lehounce přes 62 koní, což je o 10 víc, než by měla mít sériovka, a výkonu skoro 106Nm, kde je rozdíl 26Nm (graf přihozen jako obrázek do fotogalerie).

Sedlo v klidu, ale je fakt, že většinou jedu v kuse max 150km, pak se někde zastavím, posez taky, z čehož jsem měl na začátku trochu obavy. Jak je vidět na dalších fotkách, tak jsem ji už doprasil zadním nosičem a batohem, do kterého se toho vejde fakt dost, vyzkoušeno v červenci během výletu do Jižních Čech. Špinavá je tam proto, že jsme zmokli :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 02.04.23 v 17:45 10b.

Motorka je moc pěkná, jen na delší jízdy, tak nad 200 km bude to sedlo možná problém. Přeju ti, abych se mýlil. Hezky ale vypadá, tak si to užij.

Guzo
Guzo napsal 25.03.23 v 15:40 10b.

Pekná . Asi je tento model trocha nedocenený.
Ale to plexi by som fakt dal preč...

Rachus
Rachus napsal 24.03.23 v 11:24 9b.

Myschan
Myschan napsal 23.03.23 v 13:21 10b.

callowsick
callowsick napsal 23.03.23 v 12:59 10b.

Pěkná osobitá strojovna

Více komentářů



TOPlist