renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600RR (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Angik
Vloženo 7.3.2023
Aktualizováno 7.3.2023
Zobrazeno 944x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 21.06.2023, Uskutečněno: 21.06.2023, Zhlédnuto: 38x


Po posledním závodě na Skringu jsme sbalili stan a jeli domů pro věci do práce a taky olej a věci na výměnu plus nějaké gumy doplnit. Jelikož jsme z Moravy.. konkrétně až na hranicích se Slovenskem a teď makáme v Plzni, tak pro nás nemělo smysl jezdit přes celou republiku do práce pak zpět pro motorky a zase do Mostu, takže 17 dní pryč a z toho 4 dny na okruhu.. jako není to nic co se nedá zvládnout ale člověk si defakto neodpočine

No z práce jsme zmizli dřív, ať si postavíme stan a projdeme dráhu.. na okruh jsme přijeli v 5.. no před bránu jsme přijeli v 5, neoblomný vrátný nás tam do 7 nepustil. Příště už aspoň víme.. ono je to vlastně takhle i v Brně ale jelikož jezdíme zásadně pozdě, tak nás to minulo naštěstí máme praxi v stavění - nemáme nůžkáč ale bráchův velký stan na motokáry.. to táboře přes hodinku spolehlivě.. chtěli jsme jít co nejdřív na trackwalk ale zrovna tam jezdily elektrické hyundaie.. podle nás soutěžili buď o to kdo to projede nejpomaleji nebo komu to sežere míň baterek.. takže trackwalk a pak rychle měnit olej na motorkách, a nastavit zpět motorku na suché nastavení.. byla už půlnoc a tak jsme šli spát.. ráno se to dodělá..

Ráno jsme dokončili servis, dozadu jsme hodili starší sc1 a hybaj na trať.. musím říct že mi slovač pomohl hodně, všude jsem viděl velký prostor pro zlepšení, zaměřil jsem se na nalezení brzdných bodů a taky pohyb na motorce, to byl můj cíl na první dvě rozjížďky. Šlo však poznat, že jsme netrefili správnou tuhost pružin a nebyl čas je ještě vyměnit.. motorka je moc měkká a na brzdách je to sakra znát, vlní se podemnou hezky Další tréninky jsme chtěli už zajíždět rychlé kola.. po čtvrtém tréninku jsem však zjistil, že nemáme transpondér na motorce. Bylo mi jasné že mi spadl při jízdě, nahlásil jsem to a zbytek jsme teda jezdili bez transpondéru, čímž jsme docela zmátli kluky protože můj nejlepší čas byl 1:46, někteří to považovali za taktiku ale bohužel jsme fakt museli na dráhu a hledat.. našli ho nějací borci, kteří jeli před náma, díky moc Mimo jiné jsme obuli na zadek novou sc1 na poslední trénink a podařilo se mi zajet 1:44:8 což jsme brali jako úspěch na pc37

Večer se nic zajímavého neudálo, na okruhu nechlastáme takže není ani o čem psát. Radši si to užiju na dráze než v depu

Race day - crazy day

Ráno jsme nachystali pc40, zánovní guma ze včerejška a pár lehkých dokliknutí do podvozku a jelo se ma první trénink. Ten dopadl nad očekávání, podařilo se 1:42:9 což vlastně rozhodlo ale to jsme ještě nevěděli.. na motorce jsem se cítil dobře a vnímal i rezervy kde zrychlit, takže jsme se těšili do dalších tréninků.

Jenže hned po našem prvním tréninku byl škaredý pád pod boxama a 40 minut dávali pilota dokupy na dráze, doufám, že je jakžtakž v poho náš trénink se stihl ale ve třetím kole červené vlajky. Nevím jestli byl i nějaký pád zamnou ale pokud se jednalo ten o který jsem viděl, tak za červenou rozhodně nestál. V tomhle vidím totální průser Mostu, kdy jsou fakt často červené vlajky skrz chybějící obslužku.. já vím už jsem to říkal..
bohužel nejsem z těch co zajedou hned první kolo kalup, takže pro mě zabitá kvalda.

Do třetí kvaldy jsme se rozhodli zariskovat a zkusit obout jetou sc0 dozadu.. myslím, že by tam fungovala, jen by to chtělo nastavit jinak podvozek.. nezrychlil jsem, roztrhal gumu a jako bonus zase zajel 3 kola (1 měřené) protože pád a červené vlajky.. stihl jsem pak ještě najet na dráhu ale měřené kolo jsem už nestihl, takže zbytečný výjezd.
Takže čas z Q1 mě dostal na p8 celkově ( licence) a hned vedle Ondry Kubičky

Warm up jsme vynechali a vrátili se k sc1 a nastavení z Q1 .
Všimli jsme si však mraků a jako zkušení chlapci z dědiny jsme vycítili déšť takže jsme nastavili druhou motorku do mokra a taky ji přezuli.. no nezastavili jsme se závod před nama byl zrušený a náš se posunul.. trať sice osychala ale pomalu.
Posunovalo se to až do 16:45 kdy se svolala schůzka těch jezdců, kteří chtějí jet závody. Dráha byla nebezpečná - byla celá suchá kromě posledních dvou zatáček. Ty sice osychaly ale ve stopě byla pořád slizká. Nakonec se v 17:00 rozhodlo, že závod master 600 bude 17:15 . Nám se to s bráchou zdálo nebezpečné ale hecli jsme to. Gumy se naštěstí nahřívaly celou dobu takže se zbývalo přesléct do nové kombinézy a vyrazit na trať.

V nájezdovém kole jsem čekal velké špatné, protože jsem se připojil do skupiny pomalu jedoucích - ale fakt pomalu - takže jsem je radši u matadoru všechny vzal abych si udržel teplotu v gumách. No nějak jsem díky tomu zapomněl, že jsem do poslední dvojzatáčky chtěl najíždět pomalu. Stihl jsem to jen lehce odbrzdit a prostě jsem to tam poslal dál od obrubáku. A ono se nic nedělo. Takže super drží to.

Skrz ty podmínky kdy to vypadalo fakt nebezpečně, se na to vykašlali všichni licencování závodníci, takže jsem poprvé startoval z p2 . Jen to nebyla první řada ale až třetí - před nama bylo 6 volných míst a taky nám zkrátili závod na 7 kol.

Start se mi povedl ale ještě o dost líp se povedl Filipovi Erbenovi, který najížděl do první zatáčky jako první. Ondra si to však nenechal líbit a díky lepšímu výjezdu mu to poslal do rychlé levé a vzal si zpět první příčku. Já jel v těsném závěsu. Ve druhém kole jsem to chtěl poslat do první a posunout se na p2 ale Filip držel brzdy fakt srdnatě a já je utáhl dřív.. Filip byl trochu delší ale já si nedořadil a ze šikany jsem vyjíždel sice na p2 ale se zařazenou trojkou, takže zpět na p3. V dalším kole jsem to stihl dohnat a opět se zapojit do bojů. V Poslední zatáčce jsem solidně dotahoval skrz vlhkou dráhu ve stopě .. asi jsem našel lepší stopu, protože jsem byl schopny jít dřív na plyn. Další souboj s Filipem o p2 na stejném místě, opět jsem přibrzdil víc dřív ale tentokrát jsem obětoval nájezd pro lepší výjezd a pohlídal si rychlost, takže do rychlé levé šup na vnitřek na p2 a gaaaas ať mě nechytne. To se podařilo a během pár kol jsem docvakl Ondru a snažil se ho načíst. Jel fakt výborně a mohl jsem ho zkusit předjet jen ve 3 místech ale z toho ve dvou by mi to hned jistě vrátil. Rozhodl jsem se teda pro poslední zatáčku v posledním kole. Nápad super, teoreticky by mi to možná i vyšlo, kdybych však neudělal drobnou chybu na výjezdu a hlavně nevyjel ze slipstreamu moc brzo Ondra se stihl ještě otočit, protože mě slyšel zasebou ale projel jsem cílem na p2 o 0.071

Závod jsem si mega užil, byl to pro mě nejlepší závod co jsem kdy jel. Za pár týdnu zase Most, tak uvidíme jak se bude dařit.

P2 1:42:9

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ozzy_ (1137) napsal 03.11.2023 v 15:05

Hezky napsany A nechapu teda kudy jedes na sestce Most 42 Asi se budu muset nejak vic snazit nebo co


Nejnovější záznamy v deníku
  • Slovakiaring Dafit

    Slovač s Dafitem Na tenhle závod jsem se vůbec netěšil.. na slovači jsem nebyl 2 roky a když už jsem tam byl, tak vždy jen na jeden den a s nějakou závadou a nebo jednou s pádem. Zcela zázračně se nám povedlo vyr

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 16.06.2023
    Uskutečněno: 16.06.2023
    Komentářů: 2x
  • Dafit Most

    Začnu trochu ze široka ať se v tom pak nezamotám. Nestihl jsem koupit první den ježdění ale nakonec se ukázalo, že bych ho stejně nejel. V sobotu, 2 dny před závodem, jsem si rozřezal při práci v dílně pravou ruku. Odne

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 11.05.2023
    Uskutečněno: 11.05.2023
  • Dafit Brno 2023

    Konečně jsme se svezli na velkém okruhu, letos jsem to ale kupodivu tolik neprožíval před akcí - asi to bylo tím, že jsem neměl ještě vše nachystané a taky jsem byl v jednom kole. Jak je u nás už s bráchou zvykem - n

    Typ: Reportáž
    Vloženo: 24.04.2023
    Uskutečněno: 20.04.2023
    Komentářů: 1x


TOPlist