Slovač s Dafitem
Na tenhle závod jsem se vůbec netěšil.. na slovači jsem nebyl 2 roky a když už jsem tam byl, tak vždy jen na jeden den a s nějakou závadou a nebo jednou s pádem.
Zcela zázračně se nám povedlo vyrazit na okruh brzo odpoledne, což je jev zcela nevídaný předpověď byla mokro oba dny, vzali jsme teda mokré gumy, obě motorky a hurá na drom. Samozřejmě pršelo ikdyž radar hlásil pravý opak.. takže stavění stanu v dešti - letos už podruhé. Máme nový velký stan a chvilku to trvá takže to je vždy radost v dešti. Akorát jsme stihli postavit stan a přestalo pršet, takže hurá na dráhu a projít si ji. Následovalo jídlo a spánek jelikož jsme očekávali ráno open pitline skrz déšť - takže nebylo potřeba mít motorku hned ráno ready to race.
Tréninkový den
Ráno jsem sfoukl registraci a vyrazil chystat motorku. Jiné desky, protože dualcarbon prý na vodě nebrzdí.. nové sexy mokré dunlopky.. ty mokré se mi mega líbí A to byla naše veškerá úprava na vodu. Bylo to první ježdění na vodě a navíc okolo nás nikdo neměl potřebné znalosti.. sice jsme se dozvěděli, že se doporučuje jít o 30% do měkka ale to nám moc neřeklo, tak jsme stáhnuli pouze odskok a jel jsem na trať. V první zatáčce mi zadek klouzal hodně velkým stylem a na výjezdu ze třetí jsem dostal během chvilky hasana a vydal se prozkoumat “oblaka” a asfalt.. ukázkový highsider, můj první na velké motorce. Naštěstí jsem si jen narazil kyčel a na motorce se mi zavřelo řídítko.. ani se neohnulo, takže jsem ji posbíral narovnal a dojel do depa. Samozřejmě lamináty jsou trochu dodřené ale to už je klasika Jednou mi kamarád Parmič říkal : nejdražší v tomhle sportu jsou informace. Má pravdu ten kluk.. stačilo totiž pak stáhnout pružinu vzadu a radši i vepředu o 2 otočky do softu, odskok a kompresi taky do softu a motorka fungovala úplně jinak. Jen už začala schnout trať tak jsem radši sjel do depa a čekali jsme na sucho. Odpoledne se už jezdilo na suchu a měl jsem blbé pocity od předku v rychlé levé. Pomohlo po konzultaci s Milanem hrábnout do komprese vepředu. S Obikem máme parádní vztah založený na oboustranné výměně informací a rad. Jezdilo se mi totiž dost blbě a pomohla mi jeho rada ohledně nájezdové rychlosti. Díky kámo den jsme uzavřeli s časem 2:20 což nebylo úplně to, po čem jsme toužili. Očekávali jsme déšť a tak jsme ještě radši nastavili motorku zpět do mokra.
Race day
Ráno opět mokro, první hodinka openpitline a pak už klasika.. trať osychala rychle takže nemělo smysl jet na mokrých, takže pohoda pokec v depu. Do kvald jsem vzal druhou motorku, na první kvaldu jsem však netrefil převod. Druhá kvalda už byla fajn a vyjeli jsme p4 což na tu včerejší bídu nebylo až tak špatné. Do závodu byla taktika jasná dobře odstartovat a držet se vepředu jako klíště. Start byl dobrý akorát jsem radši udělal trochu prostoru jezdci vedle mě.. já vím racing je racing ale skončit na zemi v první se mi nechtělo.. takže jsem tím trochu ztratil a byl jsem na p5, v první levé skončil závod pro Slaďouše, tam člověk spadnout nechce. Začal jsem dotahovat dva piloty předemnou a vytvořili jsme skupinku bojujících, čímž nám první dva ujeli. No on Ondra Kubička ujel všem a Patrik si pak jel závod sám. Za to my tři jsme si závod užili, s Filipem jsme si měnili pozice kolo co kolo. Hodně se u mě projevilo nenajetí tratě, takže jsem kupil spoustu chyb a nedokázal jim ujet. Po minulé zkušenosti jsem si už hlídal počet kol do konce a jak jsem viděl poslední kolo, tak jsem se snažil o to víc, jenže 4 zatáčky před koncem mi to tam Jarda poslal, on taky předjel i Filipa zamnou, a já jen nevěřícně koukal jak je to možné. Říkal jsem si že si ho nachystam na poslední zatáčku, věděl jsem že mám lepší výjezd, navíc jsem ho přesně takhle ještě před cílem předjel pár kol zpět. Proto jsem to neposílal na nájezdu do poslední.. ono to bylo hodně těsné.. sice mi pak Jarda říkal, že mě viděl a kdybych to tam poslal, tak mi udělá místo ale já nevěděl jestli o mě ví a trefit ho jsem fakt nechtěl. Rudo před očima naštěstí nemám a snažím se jet i hlavou.. takže jsem si to nachystal na grandiózní výjezd, který mi fakt vyšel, jenže jsem za ty roky zapomněl, že cíl je hned za zatáčkou a ne na startovní čáře.. takže p4 o 0.06 . No co vám budu vykládat naštvaný jsem byl na sebe ještě celý týden a ani jsem zrovna nepsal report čehož lituju protože teď už po dvou týdnech lovím vzpomínky a je to ochuzené.
Takže p4 ze slovače je pro mě nakonec dobré místo se spoustou zkušeností. Nakonec jsem si tu trať oblíbil a začala mě bavit, prostě jí chtělo dát dva dny a pochopit její rytmus.
Čas nakonec 2:16:9 příště to bude lepší
Vlastník | Angik | |
---|---|---|
Vloženo | 7.3.2023 | |
Aktualizováno | 7.3.2023 | |
Zobrazeno | 944x |
Slováč je skvělej, ale musíš ho najezdit. Já byl první den taky uplně ztracený. Jinak good job jako vždy kamaráde. hlavně že se ti nic nestalo ... no a Obík má evidetně tyhle vztahy i semnou :D hehe což je super
1 reakce
Jojo začal mě hodně bavit, ale trvá to :D díky kámo, joo vše dopadlo dobře, konec dobrý všechno dobré.. :D