Další skládačka. Klasika kývačka co dům dal - tentokrát v patinovém nelakovaném stavu z dílů, které jsem měl doma.
Výška jezdce: 181 cm
První dojmy - Zatím nejede. Zatím se skládá.
Motorku bych doporučil pro - Pro zájemce o daný typ, období a značku.
Recenze
Jawa-ČZ 350 typ 1954, půlbuben, dvoupáka. Opět takový "žáves", takže motor je sice Jawa-ČZ 350 typ 354 litý do písku, ale už pozdější, sice stále bez závitů na uchycení jednopáky, ale už s výlisky na ně. I karter je v detailu malinko jiný (chybí čep na kryt karbecu, nálitek na pravé polovině skříně pod karbecem,...), ale z toho nic nepujde na první pohled vidět! Jinak je to prostě kývačka půlbuben (obě kola, oko na rámu, štelování v masce, rámeček hladký bez štelování, bakelitové tacho..). Lakování se nedělalo, jen se umyla od nánosu štětkolaku a hotovo. Motor prochází GO. Fotografie jsou z celého průběhu oprav (stále trvá 1/2023), kdy měla motorka třeba hlavy z panelky, hliníkovou spínačku a tak. Nyní má už vhodnější - starý typ spínačky v bakelitu a ladí se aby byla co nejvíce dobová. Platný TP a značka už doma!
17. 1. 2023 - motor už vrčí. Sice se ještě jednou sundávalo víko sojky (sekl se kolík v řadící vydličce), ale zvuk má opravdu krásný. Hlavy a válce už správné.
20. 1. 2023 - motor je v rámu, motocykl "nastrojený" a čeká se na detaily. Musím seskládat bakelitovou spínací skříňku, je daný bakelitový tachometr,...a stále pokračujeme...
Targus - beru v potaz, je pravda že já zametám opravdu velice maličko...
Nejkrásnější poválečná Jawa, paráda
Tak tady se opravdu nebojím, že by vznikl další bastard alá dávali co bylo skladem
100 bodů
TVL, já chci taky papíry a SPZ doma ještě dřív, než zametu podlahu v garáži od všelijakého bordelu!!!
Njn, voják se stará, voják má, že jo.