Součástí další výbavy motorky, hlavně té cestovní musí být blastry. Cesta byla velmi náročná neboť součástí toho všeho je:
1) originální držáky + plasty z CRF1100 Africa Twin
2) rozšíření blástrů Givi EH1178
3) mezikus(závažíčko) mezi rukojeť a blástr- také z AT + šroub- jenže tady nastává problém, neboť vnitřek řidítek není stejný jako na AT, ta má uvnitř velký šroub. takže šroub z AT posloužil jako podložka, a skrz prochází origo šroub z NT. Vše se týká boční strany!!
Co se týče držáků blastrů na levé straně, je vše v pořádku. Zatímco na pravé straně (ve směru jízdy)- u brzdy je třeba vyměnit šroub, respektive vsuvka( vytěsní mezeru brzdové páčky), delší šroub a jako podložka z vrchu posloužila -->
4) ruční brzda
Jelikož mám rozšířené plexi od Givi, blástry vychází úplně přesně. Řidítka se dají zamknout takže skvělé
Vlastník | speroure | |
---|---|---|
Vloženo | 1.1.2023 | |
Aktualizováno | 16.1.2024 | |
Zobrazeno | 3 075x |
Ahoj, můžeš mi prosím nafotit ještě detaily uchycení na řidítka ?
Prosím kolik to celkem vyšlo plus mínus bez práce samozřejmě.
Ahoj, jdou pak zamknout řidítka ?
slušná práca