PROFIL MOTORKY

Honda ADV 350 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Med-ved
Vloženo 12.10.2022
Aktualizováno 8.8.2023
Zobrazeno 5 169x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 18 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
art007
art007 napsal 26.11.22 v 11:30 10b.

"koupil" jsem stejný... i když mi ho musí "přinést ježíšek" ale to mi nezabránilo v malém tunění.. Takže až oficiálně budu mít možnost, tak udělám nějaké fotky - měřím 197 takže o výšce něco vím - koupil jsem plexi GIVI a je skvělé. Pak jsem koupil zvýšení řídítek a rozšíření zrcátek a nakonec i jiná zrcátka. Pak štelovací páčky na brzdy a rozšíření stojánku. Držák na telefon mám od Quad Lock s nabíjením, vytažený z USB-C portu ve schránce. Po novém roce dodám nějaké fotky.. Ale musím říct, že je to super pecka skútr... Mám najeto nějakých 650 - stále zatím zajíždím...

Med-ved
Med-ved napsal 23.10.22 v 09:27

Ještě k 4bliku. Závěr je, že některé motorky fungují tak, jak uvádějí diskutéři níže, jiné ne. ADV 350 ne. Na skútrfóru jsme to řešili, a kluci zkoušeli postup popsaný zimirekm. Vždycky to zhasne, a nejenom na ADV350, dělá to tak víc strojů. Neplést s ADV 750 (X-ADV), té 4blik funguje i po vypnutí zapalování, a v návodu to má popsáno (tak jak píše zimirekm).

HynexHofix
HynexHofix napsal 17.10.22 v 08:47 9b.

Když scooter. Tak to je můj favorit...
Užívej..

zimirekm
zimirekm napsal 16.10.22 v 07:03

Med-ved. Ohledne toho auta bud rad, ze nemas zkusennosti se zlodeji v aute pri stani na cervenou. Tady byly i pripady, ze ridice vytahli a autem odjeli. A treba po letosni navsteve jizni Evropy, mi bylo primo doporucovano znamymi, at se radeji v aute zamykam.(uprchlici z Afriky, kam se podivas )Ohledne tech blinkru se podivam jak se to tam pise. Ale vim, ze sam jsem to nevedel, kdybych to tam necetl a nesel to vyzkouset. Od te doby uz to vim a beru to jako samozrejmost. No a s led svetly souhlasim uz davno.Uz jsem to kritizoval pri mym prvnich led svetlech. I CG 125 po vymene H4 zarovky za lepsi svitilo luxusne a lepe nez led. Svitivost na mokru byla mnohem lepsi nez led a hlavne se pri prujezdu zatackou nezaviral svetelny kuzel. Treba na pcx to bylo az hodne nerprijemne. Sice krasne bile svetlo, naklopis zatacku nekde v poradne tme a najednou to svitilo tak 10 metru pred tebe. Ale to mi delali uplne vsechny led moto od Hondy. Proto taky ted prisly s prisvetlovanim do zatacek. To u zarovek nebylo treba.

Med-ved
Med-ved napsal 15.10.22 v 22:25

zimirekm: ahoj, a zkoušel jsi ADV 350? Protože na ADV 350 je v manuálu pouze toto: Spínač lze zapnout, je-li spínač zapalování v poloze (On).

Takže buďto jsem něco naprosto nepochopil, nebo to je na tvé motorce (skútru) jinak. Protože ano, spínač lze zapnout pouze v poloze zapalování, ale jakmile otočím ovladač do jakékoli jiné polohy, varovné blikače se okamžitě vypnou. Mohl by jsi, prosím, opsat doslovné znění z tvého manuálu?

Ohledně kufru - jako jo, ale stejný problém je s jakýmkoli mým doposud vlastněným autem. Totiž, že při stání na červené může ze sedalel, nebo z kufru, někdo něco ukrást. Je to určitý problém, ale za 35let se mi, zaplaťpanbůh, něco podobného nestalo. A ani neznám nikoho, komu by se stalo. Pouze ve formě městských legend. A u motorky (skútru), ani ve formě městských legend. Takže v Brně to za mě logiku nemá, možná jinde. Tudíž za mě pořád mínus.

Ohledně spotřeby. Jsem jsem v zásadě smířen, tak nějak jsem ji, vzhledem k fabulaci výrobců, i očekával. Příjemné překvapení se nekoná. Je to tak poměrně běžné. Proto ji popisuji, neb nemálo lidí uvěří, a pak se zbytečně diví.

Skutečnost, že bílé Led svítí hůře je mi známa. Ale opět, bohužel není známa každému, a po koupi stroje se zbytečně diví, a naprosto zbytečně haní Hondu. Proto to uvádím. Nemluvě o tom, že část uživatelů mám dojem, že svítí skvěle, který nesdílím.

A radost je veliká, je to můj první opravdu NOVÝ stroj. Nicméně i tak se mi jeví zásadní popsat problémy které cítím. K ADVčku toho zatím moc není, a když už, tak spíše ve formě chvály. Rozporování vítám, nejsem neomylný, a názory mohou lišit.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 15.10.22 v 21:42 10b.

zimirekm
zimirekm napsal 15.10.22 v 20:24 9b.

Ahoj. Za me Honda a varovne blinkry funguji v poho a naopak je to vymyslerne chytre. Nehrozi, ze mi je zapne najaky vtipalek beze me a vytluce mi baterii. Jak pise Kubak: Nez vypnu zapalovani, zapnu vystrazky, vypnu zapalovani a odchazim. Kdyz je pak vypnu pri prichodu k moto, uz je nelze opet zapnout, pokud opet nezapnu zapalovani. Jinak receno, jen majitel muze zapinat vystrazky, nikoliv clovek, co chce skodit. Preci na moto nejdou ani klakson, ani brzdova svetla bez klicu atp. To neni auto, co se zamkne A je to popsane i v manualu Hondy S hornim kufrem a oteviranim mas pravdu. Je to kvuli bezpecnosti tveho obsahu kufru. Co bys delal, az ti na semaforu na cervene otevre zlodej kufr a vezme ti tam veci ? Proto nejde otevrit, kdyz bezi motor. Vse ma logiku, tedy az na Wokna)) Jinak bile led svetla budou vzdy hure svitit na mokru. Proto byvaly mlhovky zlute. Je to dano " teplotou " svetla. Studene bile az teple zlute. Od toho se odviji svitivost v ruznych podminkach. Ta spotreba je uplne normalni na tento motor. Vuci vykonu celkem hodne. I ja mam takovou na SH 350 a byvala SH 300 to mela stejne. S PCX jsem jezdil za 1,8. Ale pri rozumne jizde v limitu zakona mi bere i AT 1100 4 litry a to je uplne jina kategorie. Jinak at slouzi a dela radost.

Med-ved
Med-ved napsal 15.10.22 v 13:15

Kubák: Asi nějakej lepší oddíl...

Zkusil jsem (tento postup mne tedy opravdu nenapadl, připomíná mi to Windows), ale mě se po vypnutí zapalování blinkry vypnou.

Tudíž odcházím, a skútr nebliká.

Nejde mi o parkování, ve městě se dá vždycky vlítnout na chodník a nezavazet, ale v případě poruchy na nevhodném místě je dobré na sebe upozornit čím to jenom jde. Na myšlenku, že se dá kus odtlačit odpovím zrovna - se zchromlou haxnou moc ne.

Kubák
Kubák napsal 15.10.22 v 11:49

Mozna by stalo za to,naucit se svoje veci pouzivat…Zapnu zapalovani,pustim varovky,vypnu,odchazim a hle,skutr stale blika

Warann
Warann napsal 15.10.22 v 10:41

Krasavice (mám stejnou) . Štít vyměnit, origo je na prd.

Snowball
Snowball napsal 15.10.22 v 09:34 10b.

Výstražné blikače jen s klíčem májí asi všechny Hondy. Taky to nechápu. Že bych s sebou vozil nějaké aku-blikátko pro případ, že bych potřeboval motorku někde nechat stát “na blikačkách” (což se mi letos stalo jednou), jak navrhuje janbi, mi přijde absurdní.
Ať jezdí jen kolama dolů!

Med-ved
Med-ved napsal 14.10.22 v 14:55

Odpovím.

- co se týče ukazatele rychlosti, máš asi nějaká lepší vozidla. Můj vozový park samozřejmě také přeměřuje, v rozmezí 5-8%. Tohle je ze strany Hondy alibismus nejhrubšího zrna, a vede to k zpomalení provozu, protože nemalá část řidičů jezdí podle tachometru, a ne reality. A ti, co jim proměřuje méně, je pak různě předjíždějí, kolikrát na ne úplně vhodných místech.

- já, bohužel, teplotu motoru 45 nebo 80 stupňů po zvuku nepoznám (vadný termostat), a proto bych rád budík. Mimo to se nerad spoléhám na něco, co nemusí fungovat (ohlášení poruchy). A také někdy nefunguje, což vede k dalším nákladům při opravách. Nefunkční teploměr poznám hned.

- výstražné blinkry jsou výstražné blinkry, a mají tu funkci plnit. Tečka. Ne, že bych měl vozit další nesmysl zabírající prostor, zvyšující svojí váhou spotřebu (byť naprosto marginálně), a navíc ho pravidelně kontrolovat, zda je funkční - nabitý. Blinkry jsou ledkové, tudíž odběrem baterku nijak zvlášť nezatíží, bez problému můžou blikat několik hodin. Ovšem, pokud k tomu mám mít zapnuté zapalování, a tím pádem svítí i ostatní osvětlení, zatížení baterie je značné.

- s otevřeným kufrem se jako fakt nerozjíždím, takže zda to hlásí otevřený kufr při rozjezdu nevím.

janbi
janbi napsal 14.10.22 v 13:32 9b.

Pěkný popis, jen bych se ale zeptal na "minus", proč u:
- Ukazatel rychlosti přeměřuje o cca 12 procent (To dělá bohužel každý, i auta)
- Absence ukazatele teploty motoru. (K čemu to potřebuji? Nová mašina ohlásí poruchu a to povětšinou postačí, navíc zvuk studeného a teplého je víc než poznat)
- Výstražné blinkry funkční pouze při zapnutém zapalování. To fakt nechápu. (Proč, je to pro baterku nežádoucí spotřebič - je přece tolik malých blikaček na aku, navíc schovatelné ve velkém kufru "no problem "?)
- Horní kufr otevíratelný pouze s vypnutým zapalováním. ( Nehlásá to náhodou otevřený kufr při rozjezdu ?)

Med-ved
Med-ved napsal 13.10.22 v 21:50

Dík

Pes69: No, ono to ani není o tom, jestli je lepší Forza nebo ADV, jsou svým způsobem hodně podobné, ale spíš co komu líp sedne. Dlouze jsem koukal na internetu, četl... a šel se na ni podívat, že bych někdy snad možná... a okamžitě objednal. Takže tak.

A ta bakule na řídítkách Forzy samozřejmě demontovat jde. Ale moc by se m i do toho nechtělo.

fantomaz
fantomaz napsal 13.10.22 v 15:19 10b.

Stroj je to pěkný, také bych ho bral, ale kde ho koupit, když ho nikde nemají, je to jak sehnat kolo favorit za komunistů. Asi se už i ten kapitalismus nějak vyčerpal.

Myschan
Myschan napsal 13.10.22 v 10:54 10b.

Dobrá přehledná recenze. Oceňuji, že uvádíš i zápory, někteří jen chválí. Jsi kus chlapa a předpokládám, že spotřeba si snad trochu sedne. Jinak gratulace k novému stroji, sehnat to není jen tak

Milan1963
Milan1963 napsal 13.10.22 v 09:49 10b.

Pes69
Pes69 napsal 12.10.22 v 22:59 10b.

Krásnej stroj, gratulace. A hlavně dobrá recenze.

Vypadá líp než forza, ale je opravdu lepší? Výkony identické, na forze vadí ten bordel na řídítku /ale ten snad jde sundat?/ , ADV má horší ochranu před počasím .. asi to bylo těžké.. nebo jsi věděl že chceš tuhle?



TOPlist