PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr_22
Vloženo 12.8.2022
Aktualizováno 12.8.2022
Zobrazeno 1 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Reálně lepší než z obrázku, celkem se dá vydržet v sedle.
Stále při chuti.

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - První dojmy byly dost neurčitý, jelikož sem pro motorku jel 330km jako spolujezdec s kamarádem a domů 330km na Fároši. První posez, je to jiný než co u mě bylo zvykem, i když poloha "trochu sport" mi není cizí (VFR 800 V-Tec), tady ještě o kus sportovnější. :) Po pár kilometrech na první pumpu (ano, převzal sem jí s prázdnou nádrží... :D) sem měl pocit, že na tom těch víc než 300 jako první jízdu fakt nedám. Ale povedlo se. :)

Motorku bych doporučil pro - Pro spíše naučeného jezdce, výkonem bych začátečníkům nedoporučoval. Okruh by jí určitě nevadil, takže klidně i profíci. Jinak pro každého, kdo má v hlavě aspoň pár buněk a přemýšlí nad tím, kde, jak a proč jezdit. (y)

Doplňky na motorce - Jen padáky, jinak je stavem z výroby a budu se snažit udržet co nejhezčí :)

Recenze

Fároše sem nikdy nehledal, protože většina jízd byla s baťužkem, nikdy sem nechtěl klasickou lehnu, na který pro baťoh "není" místo. Vlastně sem vždycky říkal, jestli někdy záleh, tak jen na vyzkoušení... No a je doma :D Situace doma se změnila a už jezdím sám, záleh teda nevadí :D

Najeto mám zatím prd, jestli tisíc km, možná.
První cesta byla plná různých pocitů, pár km mi vlastně přišlo, že cestu domů vzdálenou víc než 300km asi ani nezvládnu. Po prvním natankování v podstatě na startu cesty, bylo těžký najít ideální polohu na sezení. Kupodivu, čím dál se jelo, tím lepší mi sezení na Fároši přišlo.
Dorazil sem domů a i po takový dálce sem z Fároše seskočil jako by to byla ani né polovina cesty. :)

Prozatím je ve fázi testování a postupných oprav, ležela totiž 7let ve stodole bez STK a bez údržby. Teď se teda ladí všechno, aby byla v dobrém chodu. Naštěstí jezdila hned (stačilo vyměnit olej a rozhýbat brzdy), jen už po pár km začala chvilkama škytat a tak jsou rovnou vyměněný svíčky (dnes, ještě nevím, jak pojede :D).
Bude chtít trochu lásky, chybí spodky kapot (mají dorazit dodatečně), bylo tam dost nálepek, sem tam škrábanec a hlavně teda solidně odleželá technika - tečou tlumiče, svíčky byly úplně KO, přední brzdy jsou jak vibrátor a další hlouposti na opravu/výměnu...

Zatím je to nejsilnější motorka kterou sem měl (papírově sice těsně za FJR 1300, ale pocitově daleko od všech).
Zatím se sbližujeme, do zatáček vysedat, sedět v pořádným předklonu a být na rukách je pro mě relativně novinka, baví mě to a i když prozatím opatrně, zkouším jak tu jízdu vlastně uskutečnit, aby to dávalo smysl pro Fároše i pro mě, asi si brzo zvyknu. Sedla do ruky rychle, stejně jako všechny motorky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist