Nenáročný dělník na silnici i do lehkého terénu.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Při přesedlání z Varadera jsem měl pocit , že jedu na kole. Že by mi padla hned do ruky se říct nedá. Bylo to hlavně pneumatikami. Po přezutí už jsme si rozuměli.
Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo nepotřebuje super výbavu a všechny ty elektronický fičury a stačí mu , že má něco na co se dá spolehnout a případně snadno opravit.
Doplňky na motorce - Zadní plotna alu, kryt pod motor, padáky, vyhřívané rukojeti, přídavná světla. Byl tam i otevřený výfuk, ale na mě to bylo moc hlučné, tak šel pryč.
Recenze
Byla to láska na první pohled. Máme najeto 40 tis km a stále tvoříme nerozlučný pár.
Je to první model a chybí mi tam nastavení přední vidle. Na silnici v pohodě , ale v terénu to chce alespoň jemnější předek. progresivní pružiny a řidší olej , to malinko vylepšili. Zadní pružina by mohla být zase tužší. Pro nastavení předpětí je třeba šroubovák. Nechápu proč tam není kolečko. Pro cestovatele by se hodila větší nádrž. Psaných 19l je jenom sen výrobce. Reálných je tak 18. Při svižnější jízdě si mlsne 6-6,5l a na dálnici 7-7,5l. Tak po 250km už je třeba hledat pumpu. Motor je takový ukvílený lenoch. Na nějaké honění to fakt není. V terénu si vede dobře, ale kdo dává více off než silnici, tak by měl dát o zub menší pastorek. Další věc bylo mlácení řetězu do kyvné vidlice. To mě fakt vytáčelo. Koupil jsem vodítko řetězu z 2015 a problém byl vyřešen. Na motorce už bylo vyšším plexi, které sice není moc hezké, ale funguje perfektně. Ochrana proti větru je jinak dost mizerná.