renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 400 (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Heeell
Vloženo 6.7.2022
Aktualizováno 6.7.2022
Zobrazeno 1 876x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Musel jsem to dát do sekce Kawasaki ZXR 400, tento model se jmenuje Kawasaki ZX4 , nebo ZX 400 G , předchůdce zmiňované řady ZXR. Je to v našich končinách a vlastně i v celé Evropě nevídaný kousek, určený výhradně pro Japonský trh , vyrobeno 2000 kusů

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - No motocykl jsem koupil jako nepojizdný , dlouho odstavený, tak že bylo vše zašlé, ale očekávání byla vysoká , pokud by byl motor v tahu, hodně by se vše zkomplikovalo, duležité pro mě bylo, že byl motocykl kompletní a plasty v dobrém původním stavu a laku

Motorku bych doporučil pro - Jen a jen pro mě, semnou zestárne, jako ostatní mé motocykly..

Doplňky na motorce - vše původní a tak to i zůstane, má to tedy nepůvodní zadní blinkry , origo mají být vedle zadního světla, tak také i jsou, ale jsou v červeném provedení a asi z tohoto důvodu, tam předchozí majitel z Německa , kde byla motorka přihlášená dal blinkry odpovídající evropské homologaci..

Recenze


Po přitažení domů nastala klasika, rozborka, vyčistit karbce, vyměnit olej v motoru a pokusit se nastartovat.. Motor chytnul a šel krásně na 4 hrnky, co vám budu povídat, hodně se mi ulevilo.. Po této dobré zprávě se mohlo pokračovat dále.. No a pokračovalo se dále, aby se vše udělalo dobře, tak se musí nejprve vše rozebrat A když se vše konečně rozebrala, nastala ta příjemnější část ( konečně, už mi začalo hrabat z toho, jak stále se to mění na větší a větší vrak).. motor se udělali vůle ventilů, zkontolovalo stav, odmastilo, vyčistilo a mohl jít zpět do rámu.., vše se zkontrolovalo, vyčistilo od nánosu, za ty léta provozu a dlouhé odstávky.. udělala se zároveň repas předních vidlic, komplet všechny náplně v motorce a už byl čas ji konečně projet.. No a jak to jede??, je to čtyřstovka, tak že za mě super , nízká vaha 157 kg , 59 koní ve 12000 ot./min. otáčkoměr začíná červené pole od 13500.. je to taková malá rychlá lačná po otáčkách formulka, i když mám velké a výkonné stroje, toto je úplně něco jiného , do helmy jsem se smál celou dobu co jsem tuto malou závodní střelu kočíroval, jasný že to je jen na chvilkové svezení, jednou, dvakrát ročně , nesmí se jí nic stát, když vydržela tolik let v takovém stavu, byl by hřích, aby se jí něco stalo...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 14.04.23 v 22:24 10b.

Tohle nejde nepochválit!

RomanSS
RomanSS napsal 13.07.22 v 11:57

parádní raritka

Petr7474
Petr7474 napsal 11.07.22 v 08:45 10b.

Paráda. A zdá se, že v dobrých rukou

Bubrak-ZX10R
Bubrak-ZX10R napsal 10.07.22 v 23:49 10b.

tak to je velka parada

9mm
9mm napsal 10.07.22 v 11:35 10b.

motorka je naprosto úžasná !!! V devadesátých letech jedna Strakonická firma dělala dovozy z Japonska. Dovážely honě čtyřválců 400, 600. 250, ale tuhle sem nikdy neviděl. Nízká hmotnost a zvuk čtyřválce musí být zážitek, ať slouží na věky věků.

Více komentářů



TOPlist