renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 400 (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník biker243
Vloženo 2.10.2011
Aktualizováno 3.2.2013
Zobrazeno 3 336x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


prý jedna z posledních motorek ,na které se ještě nešetřilo , bytelný rám , up-sidy - to je moje nová Kawa

Více fotografii

První dojmy - Po MZ celkem nezvyk v posezu ,ale rychle jsem si zvykl ...

Recenze

dovezl jsem ji včera (1.10.2011) z buchlovských hor , vypadá celkem obstojně , po laku ,rozvodech . Ale jako každou svou motorku jsem ji vzal jako nepojízdnou - prý starér neroztočí motor . Odpoledne jsme to rozebrali a zjistilo se ,že starter točí naopak , nějaký umělec přepoloval baterii , která pravděpodobně odpálila CDI .

(2.10.2011) nedalo nám to a rozebrali jsme i pojistkovou skřín , vyčistili a proletovali spálené cesty a ejhle - na svíčce se objevila první jiskra , pak stačilo jen přetěsnit víko zapalování , nasadit airbox , nádrž .
Dolil jsem benzínu , pomodlil se a začal startovat, nová baterka není všemocná a v tom nejlepším , kdy už motorka začala škytat , umřela . Potom přišly na řadu startovací kabely a baterka z auta , stačilo ji jen přiložit ,potočit a motorka se opět probudila k životu .Zahřál jsem ji, nahodil jsem sedlo a vyrazil na první zkušební jízdu . Ta dopadla pro motorku na výbornou , ale pro mně , jakožto obyvatele malé vesničky v Bílých Karpatech , dopadla hromadou stížností na mou osobu a hlavně na výfuk Akrapovič, který vzbuzuje ve svém okolí celkem velký rozruch .

(3.10.2011) první oficiální jízda - kudy jedu , tam se lidi otáčí za tím ďábelským zvukem

o pár dní pozděj sem zjistil , že po delším stání motorka divně startuje a nereaguje na sytič , říkal jsem si , asi se přicpala tryska , ale z výfuku začal smrdět benzín , tak mi byla hned jasná prázdná nádrž ,karbecy a olej plný benzínu ,který sem hned vyměnil . Dovezl sem ji do servisu a týden čekal na verdikt opraváře , ve čtvrtek jsem se odhodlal a brnkl mu .. pán byl z motorky vyloženě neštatný tak dobastlené karbecy ještě prej neviděl . V jehlových šachtách ,které jsou prý nejpřesnější části z celé moto byly udělané hranky vrtákem . Strašil mně novýma šachtama za 1000k kus , nakonec je ale vyúhloval a stočil na soustruhu . Dále byla z části odvrtaná tryska , špatné O-kroužky, nesmyslně vysoké hladiny , v nádrži natříkaná barva ,která zasrala karbecy do ultima a silové kabely měli místo oček napájené podložky . V neděli jsem si pro ni vyrazil ... pěkně chytala ale místy šla divně do otáček . Při předjíždění ve 180 mi najednou chcípla , dotlačil jsem ji k benzince a začal hledat příčinu , měl jsem jen šroubovák a imbus a na závadu jsem přišel .. byl to zatáhnutý papír v benzínovém filtru . Profoukl jsem ho a dojel jsem domů .

Za týden mi to po projíždce před domem zase chcíplo a už nešla nastartovat vůbec , po týdnu jsem na přišel přerušený kabel od CDI , pomohlo spájet a zaizolovat . Motorka o té doby jezdila celkem obstojně .

Asi jsem to zakřikl... (15.11.2011) přestal fungovat starter za tepla , vyřěšila to výměna za starter z bouračky...

dále mně ještě čeká výměna brzdových destiček ,kapaliny , spojkové páčky , držáku páčky , . Doufám že to všechno do jara stihnu ...

Jaro je skoro tady - všechny technické věci co byly potřeba je hotové , až se oteplí tak zaskočím na STK a na dopravní ...a pak už jen jezdit

(17.3.2012) snaha o první vyjíždku - motorka chytla jen na 3 válce ,takže zase rozborka a výměna svíčky a motor už zas běžel .

(18.3.2012) proběhla první vyjíždka - zjistil jsem , že mi teče chladič , držák ventilátoru rozedřel lamelky a dopadlo to velkou kaluží pod motorku , znova kapoty dolů a týden čekání na opravu.

(25.3.2012) chladič zalepen a namontován

(27.3.2012) konec STK se neúprosně blížil , tak nebylo na škodu zajet na místní zkušebnu a obnovit způsobilost . Jediný , co sem se technikovi nelíbilo byl výfuk , ale Kawinka prošla .

(28.10.2012) sezona 2012 proběhla bez větších problémů , Kawa dostala nové pneu Bridgestone , podtlakový klakson a benzínový filtr ,kvůli kterému jsem 2x zůstal stát . V zimě mně čekají ventily , spojkové ložisko , olej a taky GO vidlí .

(1-2.2 2013) Pustili sme se do oprav , ventily , vidle i brzdy udělané . dalo to zabrat ,ale bude to fungovat
















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rybíz5
rybíz5 napsal 02.06.13 v 19:45

Tak nato že už nějaký ty narozeniny oslavila tak vypadá fakt pěkně

Raptík
Raptík napsal 16.03.13 v 06:12 10b.

Koukám, že ses naopravoval... Asi tu motorku musíš opravdu milovat. Do budoucna přeju co nejmíň oprav a hodně najetých km!

4čmela4
4čmela4 napsal 06.01.13 v 16:16 10b.

Pěkná motorka

Ninjista
Ninjista napsal 10.03.12 v 10:48

Hachlblaubachtr
Hachlblaubachtr napsal 16.01.12 v 02:32

Byla to moje první japonská motorka šla jak pila,malá lehká ale fajnšmekr na servis motor jak hodinky...až na ty hadice odnikud nikam ale tehdy to frčelo.Jinak na ni dopustit nedám!

Více komentářů



TOPlist