Červenobílá retro těžká střela.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Moje první motorka s pevným světlem. Zatím si tedy na to zvykám. Jinak podvozkově a motorově naprosto stejné jako "obyč" CB 1300.
Motorku bych doporučil pro - Je to Hodná Honda, takže naprosto pro všechny, kteří si chtějí jízdu užít na pohodu a když potřebují tak krouťák udělá své.
Recenze
Už jsem to zjistil. Je to má vysněná :) A má oblíbená věta. "Tak tuhle nikdy neprodám" doufám, že mi bude dlouho dělat parťáka na cestách. Tohle barevné provedení je alespoň dle mého názoru TOP co Honda předvedla za poslední roky. Barvy hozeny do národní vlajky. Přední polokapotáž - hodně retro styl, předchůdkyně Honda CB 1100R.
Jo a pořád tam hledám tu šestku :)
10/2022 - 46.000km
Nahozen kufr, po pár výletech v ČR, eSko funguje skvěle, perfektní ochrana před větrem.
4/2023 - bohužel jsem okusil ktm 1190 Adv. Takže změna hlodá a hlodá... CB je tedy na prodej.
6/2023 - 48.000km
super výlet po Šumavě, Kvilda je prostě ráj pro tuhle těžkou holku. Jsem rád, že si ji zatím nikdo nekoupil.
16.6.2023 - TAK JSEM TO ZAKŘIKL, PRODÁNO DO DOBRÝCH RUKOU.
AŤ TI JIRKO DLOUHO A DOBŘE SLOUŽÍ!!!
Koukám ,že ujíždíš na SC54 a měl jsi jich celou řadu . Jak se říká když ji miluješ není co řešit. Taky jsem kdysi dvě vlastnil ten krouťák je famózní a bílo-červená nemá chybu. Od doby co jezdím sám jsem přesedlal na SC57. Každopádně na SC54 moc rád vzpomínám dávám jak jinak než 10b.
Řekl bych, že *tu šestku* snadno vyřeší
změna počtu zubů na kolech sekundárního převodu
Nádhera veliká
Tohle je fakt hezká a poctivá mašina, na kterou si začínám dost myslet. A ty barvy jsou luxus. To se fakt povedlo. Ať ti dělá jen radost.