renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 1300S (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JaMi1
Vloženo 19.3.2024
Aktualizováno 19.3.2024
Zobrazeno 1 749x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Doposud jsem vlastnil BMW K 1200 LT , a protože tak parádní tourer jsem moc neužíval právě k tomu, k čemu byl stvořen - tedy dlouhé výlety , pořídil jsem si stroj o 100 kg lehčí, vhodnější na projížďky kolem komína.

Více fotografii

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX 1400: Nemá čelní kapotáž

První dojmy - Oproti předchozímu stroji "lehká jako pírko", tedy daleko hravější, menší, ale i tvrdší a samozřejmě sportovnější...

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, komu se líbí a užijí jsi ve zdraví jejich parametrů.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk GPR, který má opravdu moc hezký zvuk, vyhřívané gripy.

Recenze

Když jsem se rozhodl, že vyzkouším další nepoznaný motocykl, padla má volba právě na Hondu CB 1300 S. Vždy se mně líbila a právě verze "S" s menší kapotáží , kterých na našich silnicích zrovna moc nepotkáte. No, a když jsem v inzerci narazil na právě typ "S" a ještě k tomu v barvě bílá perleť s červenou metalízou ( pro mě asi nejhezčí barevná kombinace ), neodolal jsem...
Zatím se s CB-čkem moc kilometrů nenajel a stále se seznamujeme... Každopádně jsem již pár motocyklů vlastnil, takže mohu již trochu srovnávat.
Ač se dle názorů mnohých vlastníků jedná o těžký motocykl ( 260 kg není opravdu málo ) , tak oproti mému předchozímu stroji ( 360 kg ) je CB "malé a lehké" ) Samozřejmě ve srovnání s BMW K1200 LT. Menší a lehčí motocykl samozřejmě budí dojem hravějšího a obratnějšího motocyklu, což je oproti mému předchozímu stroji vítaná změna. Podvozek je samozřejmě daleko tvrdší, tedy sportovnější. Brzdy jsou velmi účinné - tedy hlavně ta přední. Zadní moc cítit není, ale to je klasický stav. Motor jsem si nechal na konec. Velmi čistě zpracované odlitky válců v barvě titanu postrádající jakékoliv žebrování na něž jsme zvyklí u konkurence, dělá motor velmi zajímavý, typický pro toto CB , elegantní stejně jako praktický při jeho čištění. Jeho chod je příkladný ( což u Hondy opravdu nepřekvapí ) . Jeho pružnost je opravdu překvapivá. Na poslední, 5-tý převodový stupeň lze bez potíží dodržovat maximální povolenou rychlost v obci. Za obcí lze jen malým otočením plynové rukojeti v mžiku dosáhnout požadované rychlosti. Naopak se chce mít poměrně dost na pozoru, protože tento motor miluje otáčky do kterých se rozbíhá velmi, opravdu velmi ochotně.
Toto byly zatím mé prví dojmy, které jsou velmi pozitivní. Další info připojím po získání dalších zkušeností...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 22.03.24 v 18:22 10b.

Skvělá klasika, mucle bike ze staré školy!

SLAY
SLAY napsal 22.03.24 v 11:15 10b.

Nejhezčí Honda co kdy udělali taky jsem ji kdysi chtěl.

sfv
sfv napsal 22.03.24 v 08:55 10b.

Krásná mašina!

Dave1980
Dave1980 napsal 22.03.24 v 08:07 10b.

Kráska! A jak píšeš asi v nejhezčí barvě ve které se vyrábí. Ať ti dlouho dělá radost

dragsterrr
dragsterrr napsal 22.03.24 v 08:03 10b.

v tychto farbach top

Více komentářů



TOPlist