renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Triumph Daytona 675 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MotoBuldocek
Vloženo 2.7.2022
Aktualizováno 25.8.2022
Zobrazeno 1 480x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Podle mě jedna z nejhezčích šestek s nádherným zvukem

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motozone (Třebíč)

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Street Triple R: Bohužel žádný v té době nebyl k prodeji za normální cenu.
Honda CBR 600RR: Byla to spíš taková záloha kdyby se mi nepodařila vybrat Daytonu.

První dojmy - První dojmy byly smíšené. Vytahaný řetěz a špatně nastavený podvozek to hodně kazily. Ale ten zvuk je droga :)

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi kteří hledají něco co není tolik tuctového a mají sportovnější ambice :) Ti co mají rozum a nepotřebují být po každé vyjížďce rozlamaní si koupi Street Triple (i když ta 675 v něm jede znatelně míň oproti daytoně) :)

Doplňky na motorce - Shark koncovky - ale vůbec se mi nelíbí :D

Recenze

Motor - táhne hezky od nižších otáček a oproti šestkovym čtyřválcům ho člověk nemusí držet tolik pod krkem aby se rozjel. Ale zasloužil by odladit na brzdě a k tomu svody :)

Brzdy - Brembo desky jsem hned vyhodil a vyměnil je za ZCOO a brzdovku Motul RBF 600. Hned došlo i na repas kotoučů u Motokouce.cz s tim že zůstal jen střed. Tloušťka byla OK ale byly volnější na nýtech a dělalo to hlavně za studena při dobržďování kravál. Trošku dýl si desky s kotoučema sedaly i když oboji bylo nové, protože zrepasované kotouče měly hrubší povrch než když si koupíte nové kotouče. Ale jak si to sedlo po prvním okruhu na stopro, tak pecka. Ani nevadly na okruhu!

Podvozek - z toho mám do teď trochu smíšený pocity. Po koupi byl podvozek zřejmě nějakým "profíkem" rozštelovaný. Potom co jsme ho v servise nastavili, tak to bylo daleko lepší a konečně začal "žehlit". Ale na okruhu by to mohlo být lepší. Na druhou stranu problém bude i to že mám v kombineze přes 100kg a hlavně zadní tlumič už nešel úplně ideálně nastavit. Takže přes zimu bych rád udělal upgrade na Bitubo zadní tlumič + cartridge do vidlí.

Ovladatelnost - díky úzké stavbě a poměrně nízké váze mění ochotně směr.

Spolujezdec - vůbec!! Na to si kupte aspoň naháče (ideálně cestovní enduro) a budete oba spokojení :)

Úložný prostor - pod sedadlo nacpete maximálně malou lékárničku

Spotřeba - při normální jízdě okolo 6ti, když se rozvášníte k 10ti. Okruh sem neměřil...

Servis - žádný dramata se zatím nekonaly. Ale jako každá motorka má svoje mouchy. Vyměnil jsem rozvodový řetěz i napínák s tím že bude klid. Ale nebyl. Mezi 6-8 tisícema rozvoďák zachytí vibrace a vydává nehezký zvuky jako by měl to nejlepší za sebou. Dozvěděl jsem se až z anglického fóra kde si na to majitele stěžovali už u nových motorek. Bohužel to Triumph do dnešního dne nevyřešil. Žádné upravené díly které by to napravily. Takže jediné řešení je koupit manuální napínák.

Další vylepšení co planuji jsou: quickshifter, antihoppingová spojka a koncovka Mivv (čekám na dodání už 6 týdnů). V zimě Bitubo podvozek. Pak to bude zase o level dál :) Ještě by to chtělo vytunit pilota :))

Po tříleté pauze na okruhu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MotoBuldocek
MotoBuldocek napsal 06.07.22 v 19:53

Dablicek200Mph: souhlas díky

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 05.07.22 v 19:24 10b.

Pro mě prostě nejzajímavější a nejkrásnější šestka.

MotoBuldocek
MotoBuldocek napsal 05.07.22 v 18:09

m.z.: ten design je nadčasovej díky
Kali88: díky akorát ty výfuky půjdou pryč. Chci tam jednu koncovku. Teda pokud někdy dojde z Itálie

Kali88
Kali88 napsal 04.07.22 v 22:28 10b.

Moc pěkná na pohled, určitě i parádně jezdí, za ty laufy pod zadkem máš jasných 10

m.z.
m.z. napsal 04.07.22 v 22:28 10b.

Je krásná. Až těžko věřit ten věk

Více komentářů



TOPlist