Cestovní enduro Honda červené.
Motorka koupena od FIRMA:Outdoor Liberec s.r.o. - Moto& - Super přístup
Výška jezdce: 194 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
CF Moto 800MT: Zastoupení značky v globálu, neznámá spolehlivost.
První dojmy - Super posezení, vyšší těžiště, nutnost výměny předního štítku-tovární nevyhovoval vzhledem k mojí výšce 193 cm. S batůžkem solidní odpicha celkově moc pohodová jízda ve dvou. DCT ve městských kolonách absolutně k nezaplacení-jinak je nutné podřazovat-dost podtáčí motor.
Motorku bych doporučil pro - Pro vysoké motorkáře okolo 193 cm
Doplňky na motorce - Kufry, padáky, stavitelný štítek, 12V zásuvka.
Recenze
Výběr stroje proběhl na základě klasické pasti-NEPŮJČUJTE SI MAŠINU OD KÁMOŠE Sedl jsem si na jeho Afriku i s batůžem a do měsíce jsem koupil tuhle.
Přesedl jsem z naháče na tuhle fešandu a je to moc pohodlné sezení.
Dvouválec má jiný zvuk a projev než můj předchozí čtyřkotlík, brzdy mají ABS, má i parkovací brzdu, podvozek spolkne přejezd kanálu nebo výmol ani o tom nevím. Po instalaci stavitelného štítku PUIG mi přestalo foukat na přilbu a batůže se svěřila, že i u ní je to mnohem lepší.
DCT chce ještě vychytat-pořád se mi to zdá podtočené a chybí mi výkonová rezerva, než se dostane do otáček. Experimentuji s různými nastaveními jízdních režimů, nebo tam podřadím přepínačem. Spotřeba je na cestovní pohodovou jízdu asi 5 l. Leju do ní Shell V-Power Racing 100, nepoznám rozdíl, když tam naleju něco méně oktanového.
Na velké terény to moc není a to kvůli bačkorám (Pirelli Scorpion Trail), je to spíš na silnice. Na trávě to klouže a nechce se jí jet (nastupuje kontrola trakce).
Na cestování je dělaná a moc se těěším až spolu nalítáme fůru kiláků.
super
Jel jsem na nejnovější verzi DCT a má to ještě daleko větší možnosti nastavení... a pořád na <|>
Určitě dobrá volba