renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník otaseck
Vloženo 12.6.2022
Aktualizováno 12.6.2022
Zobrazeno 969x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vysoká hubená babička - domácky nazývaná brambora

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Prostě jednobuch z minulého století, který nikoho neuchvátí dynamikou, výkonem ani zvukem, ale na druhou stranu s malým rizikem, že vás nechá někde viset kvůli technickému selhání.

Motorku bych doporučil pro - vzhledem k výkonu pro mladé jezdce a pro ty kteří se potřebují vymotat co nejrychleji v městcké džungli.

Recenze

Stroj jsem si vybral, protože věřím rakouským rotaxům, měřím 190 cm a nechtěl jsem pustit do mašiny více než půl sta fijalových bankovek.
Poněvadž se jednalo v mém případě o přesedlání z ČZ175 bylo počáteční nadšení z v pětistupňové převodovky, výkonu motoru a jízdních vlastností přímo obrovské.
Velice rychle se Vám, ale 35 kW a úzké otáčkové pásmo 3500-6500 okouká a omrzí.
Slouží tak spíše než pro zábavu už pouze jako prostředek jak přejet Prahu z A do B bez nekonečného čekání v kolonách.
V terénu jsem ji nejezdil, ale myslím že je docela těžká a na nějaké přeskakování pařezů to asi nebude to pravé.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pali3x
pali3x napsal 13.06.22 v 14:40 10b.

Dnes je to už taká "babička". Osobne by som došetril na o niečo novšie BMW F 650 GS. Predsa len to má vstrekovanie, je to modernejšie...
Ale hlavne veľa radosti a všetky šťastné kilometre kolesami dole.

hruso25
hruso25 napsal 12.06.22 v 18:50 10b.

Dovolim si trošku oponovať.
Aj keď je to už nemecká babička s rakuskym motorom vyrobená v taliansku, zvuk toho Rotaxu je aj po rokoch famózny a jedinečný. Nepotrebuje žiaden Akrapovoč.
Bude ti verne slúžiť.

Více komentářů



TOPlist