Vysoká hubená babička - domácky nazývaná brambora
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Prostě jednobuch z minulého století, který nikoho neuchvátí dynamikou, výkonem ani zvukem, ale na druhou stranu s malým rizikem, že vás nechá někde viset kvůli technickému selhání.
Motorku bych doporučil pro - vzhledem k výkonu pro mladé jezdce a pro ty kteří se potřebují vymotat co nejrychleji v městcké džungli.
Recenze
Stroj jsem si vybral, protože věřím rakouským rotaxům, měřím 190 cm a nechtěl jsem pustit do mašiny více než půl sta fijalových bankovek.
Poněvadž se jednalo v mém případě o přesedlání z ČZ175 bylo počáteční nadšení z v pětistupňové převodovky, výkonu motoru a jízdních vlastností přímo obrovské.
Velice rychle se Vám, ale 35 kW a úzké otáčkové pásmo 3500-6500 okouká a omrzí.
Slouží tak spíše než pro zábavu už pouze jako prostředek jak přejet Prahu z A do B bez nekonečného čekání v kolonách.
V terénu jsem ji nejezdil, ale myslím že je docela těžká a na nějaké přeskakování pařezů to asi nebude to pravé.
Dnes je to už taká "babička". Osobne by som došetril na o niečo novšie BMW F 650 GS. Predsa len to má vstrekovanie, je to modernejšie...
Ale hlavne veľa radosti a všetky šťastné kilometre kolesami dole.
Dovolim si trošku oponovať.
Aj keď je to už nemecká babička s rakuskym motorom vyrobená v taliansku, zvuk toho Rotaxu je aj po rokoch famózny a jedinečný. Nepotrebuje žiaden Akrapovoč.
Bude ti verne slúžiť.