Klasický britský ingot s nezaměnitelným stylem. Nemá potřebu zbytečně burácet a tvořit dojem že si jezdec něco kompenzuje, ale ohromit s jistou grácií.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Zprvu mě překvapilo jak je motorka vysoká a těžká. Ale jakmile jsme se rozjeli tak jsme se hned skamarádili. Jenom delší dobu trvalo nalezení vhodné pozice pro sezení.
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro vyšší jezdce, neni to GS a kolem kanálu to bez nějaké větší fyzické námahy otočit nejde. Je to pro lidi kteří jedou rádi kochačku a nepotřebují závodit, na to jsou jiné mašiny.
Doplňky na motorce - Žádné, motorka je parádní už z výroby a tuning jí dokáže jedině zničit, je to postě anglický styl a ten se nedá jen tak vylepšovat. Do budoucna bych uvažoval maximálně o tovární úpravě na jednomístnou moto.
Recenze
Vzhledem k mojí výšce jsem problém s manévrováním při parkování neměl, ale pokud člověk sotva dosáhne na zem, nemá moc šancí s motorkou při parkování manévrovat, to vysoké těžiště dá prostě zabrat. Jakmile se motorka rozjede je to ale něco zcela jiného, jde krásně ovládat a i ta hmotnost má výhody, zejména při bočních nárazech větru si svojí stabilitu s přehledem udrží. Na delší cesty je 6. rychlostní stupeň parádní věc, kdy při 120km/h motorka točí něco kolem 4,5tis, rychleji nemá smysl jezdit vzhledem k aerodynamice stroje, ne že by to nešlo, ale je to nepohodlné. Na motorku nedávám brašny, kufry ani jiné zrůdnosti, pohodlí prostě musí ustoupit stylu a byl by hřích tenhle výtvor nějak "vylepšovat".
Motorka je nejspokojenější samozřejmě na okreskách a na silnicích I. třídy, ve městě se po chvíli musí zapnout sahara a na dálnici to je nepohodlné vzhledem k rychlosti, tady prostě cestovní rychlost 160km/h nebude a vlastně k tomu ani neni důvod. Na okresce ale zabaví, neni to vyloženě stroj na "kolínka", ale dá se bez problémů jezdit i dynamičtěji. Spotřeba je potom někde kolem 6l/100km, což dává motorce dojezd nějakých 180km od plné nádrže do rezervy.