Co jiného si koupit po 125 a 10 letech nejezdění ?
Výška jezdce: 197 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: Nemohl jsem přijít na chuť vzhledu
Aprilia RSV4 1100 Factory: Vzhledem jednoznačně favorit, ale do běžného provozu nedává smysl
Ducati Streetfighter 1098/s: Vyhrál V4 v Tuonu a streetfighter V4S byl cenově úplně mimo rozpočet
První dojmy - Po dlouhé pauze od motorek jsem zase dozrál do fáze, že bych trochu adrenalinu uvítal. Rozhodování bylo těžké. Mám 196 cm, takže se na většinu SS nevejdu, enduro nechci a líbí se mi spíš kapoty než naháče. Nakonec jsem objevil tuhle splašenou Italku, což je vlastně takový supersport s rovnými řidítky. Ve factory barvách to byla láska na první pohled.
Motorku bych doporučil pro - Proto toho komu je přednější adrenalin a úsměv od ucha k uchu, než papíry a pocit, že je neustále jednou nohou v hrobě :-)
Doplňky na motorce - - Koncovka výfuku SC Project CR-T - tenhle Tuňák se fakt nedá přeslechnout :))
- zrcátka CRG v řídítkách - originály jsou fakt humus
- stavitelné a lámací páčky
- R&G polepy kyvky a mřížka chladiče
Recenze
Když už jsem věděl, co chci nastalo to nekonečné období hledání správného kousku. Podmínka byl rok 2017+ ve verzi Factory s jasnou historií. Což se ukázalo v rozjeté sezoně začátkem června jako oříšek.
Po pár pokusech z Polska a nesmyslných cenách v Německu se objevila tahle kráska kousek od Mladé Boleslavi. Rozumné km, perfektní stav, český původ s kompletní serviskou a jako bonus SC Project koncovka výfuku, jejíž pekelný zvuk byl jeden z důvodu, proč jsem se pro V4 rozhodl. Ustoupil jsem z požadavku na rok výroby, čímž jsem oželel TFT display a obousměrný quickshifter za cenu perfektního kousku, který jsem mohl mít hned.
Na rozježdění po 10 letech skvělá volba!
Gratuluji k Tuonu...
Musím říct, že co se podvozku týče, tak s klasikou většinou člověk nastaví a už do toho nešahá a tak nějak si zvykneš na to, jak to jezdí a přizpůsobíš se.
Jo Semi-aktiv je jiná písnička... U Tuona navíc u dvou zvolených map nemusíš šahat na předpětí (a i to je otázka pootočit osmičkou pár otáček) a rozdíl je fakt znát. Já zatím jezdím jen na semi-aktiv podvozek a v běžném provozu Road, když dojedu někam k zatáčkám, tak přepnu na SPORT (a je to znát, už to není tak houpavé). No a na okruhu přidám 6 otáček předpětí, nastavím RACE a Tuono je jinej svět
Za mě zatím se semi-aktivem velká spokojenost. Jo jinak mám 2020 Tuono V4 1100 Factory. Kdybys chtěl vědět, odkud čerpám
Měl jsem NSR 125
Potom jedině novějšího Tuňáka, rád bych vyzkoušel semiaktivní podvozek
No, ak si mal Tuono 125, tak toto bolo logicke vyustenie Otazka je, co po nom, ze?