PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono V4 1100 Factory (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník nunuk
Vloženo 18.5.2022
Aktualizováno 18.5.2022
Zobrazeno 1 075x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co jiného si koupit po 125 a 10 letech nejezdění ?

Více fotografii

Výška jezdce: 197 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW S 1000 R: Nemohl jsem přijít na chuť vzhledu
Aprilia RSV4 1100 Factory: Vzhledem jednoznačně favorit, ale do běžného provozu nedává smysl
Ducati Streetfighter 1098/s: Vyhrál V4 v Tuonu a streetfighter V4S byl cenově úplně mimo rozpočet

První dojmy - Po dlouhé pauze od motorek jsem zase dozrál do fáze, že bych trochu adrenalinu uvítal. Rozhodování bylo těžké. Mám 196 cm, takže se na většinu SS nevejdu, enduro nechci a líbí se mi spíš kapoty než naháče. Nakonec jsem objevil tuhle splašenou Italku, což je vlastně takový supersport s rovnými řidítky. Ve factory barvách to byla láska na první pohled.

Motorku bych doporučil pro - Proto toho komu je přednější adrenalin a úsměv od ucha k uchu, než papíry a pocit, že je neustále jednou nohou v hrobě :-)

Doplňky na motorce - - Koncovka výfuku SC Project CR-T - tenhle Tuňák se fakt nedá přeslechnout :))
- zrcátka CRG v řídítkách - originály jsou fakt humus
- stavitelné a lámací páčky
- R&G polepy kyvky a mřížka chladiče

Recenze

Když už jsem věděl, co chci nastalo to nekonečné období hledání správného kousku. Podmínka byl rok 2017+ ve verzi Factory s jasnou historií. Což se ukázalo v rozjeté sezoně začátkem června jako oříšek.
Po pár pokusech z Polska a nesmyslných cenách v Německu se objevila tahle kráska kousek od Mladé Boleslavi. Rozumné km, perfektní stav, český původ s kompletní serviskou a jako bonus SC Project koncovka výfuku, jejíž pekelný zvuk byl jeden z důvodu, proč jsem se pro V4 rozhodl. Ustoupil jsem z požadavku na rok výroby, čímž jsem oželel TFT display a obousměrný quickshifter za cenu perfektního kousku, který jsem mohl mít hned.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kasinak
Kasinak napsal 01.06.22 v 22:51 10b.

bruttopyr
bruttopyr napsal 27.05.22 v 22:23 10b.

Na rozježdění po 10 letech skvělá volba!

jardusking
jardusking napsal 19.05.22 v 10:16 10b.

Gratuluji k Tuonu...
Musím říct, že co se podvozku týče, tak s klasikou většinou člověk nastaví a už do toho nešahá a tak nějak si zvykneš na to, jak to jezdí a přizpůsobíš se.
Jo Semi-aktiv je jiná písnička... U Tuona navíc u dvou zvolených map nemusíš šahat na předpětí (a i to je otázka pootočit osmičkou pár otáček) a rozdíl je fakt znát. Já zatím jezdím jen na semi-aktiv podvozek a v běžném provozu Road, když dojedu někam k zatáčkám, tak přepnu na SPORT (a je to znát, už to není tak houpavé). No a na okruhu přidám 6 otáček předpětí, nastavím RACE a Tuono je jinej svět
Za mě zatím se semi-aktivem velká spokojenost. Jo jinak mám 2020 Tuono V4 1100 Factory. Kdybys chtěl vědět, odkud čerpám

nunuk
nunuk napsal 18.05.22 v 17:42

Měl jsem NSR 125

Potom jedině novějšího Tuňáka, rád bych vyzkoušel semiaktivní podvozek

DoctorDevotee
DoctorDevotee napsal 18.05.22 v 17:05 10b.

No, ak si mal Tuono 125, tak toto bolo logicke vyustenie Otazka je, co po nom, ze?

Více komentářů



TOPlist