renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník uniperun
Vloženo 9.5.2022
Aktualizováno 7.6.2022
Zobrazeno 574x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlná motorka na dlouhé cesty, která neztratila na hravosti. Skvělá pro cesty ve dvou.

Motorka koupena od FIRMA:Outdoor Liberec s.r.o. - Moto&

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: důvod neuveden
Honda XL 1000V Varadero: důvod neuveden

První dojmy - Vzhledem k její velikosti jsem z něj měl až zbytečný respekt. K testovací jízdě nebyl velký prostor i přesto mě neskutečně chytla. Čekání na přihlášení na čr doklady byla tryzna, ale cesta domů z Liberce kolem hradu Houska mě odměnila a přehnaný respekt přešel ve zdravý.

Motorku bych doporučil pro - Na dlouhé cesty, ale i na pojíždění po městě, není nemotorná i když třeba naháč SVčko bude určitě mrštnější. Oproti naháči bude lehce nemotornější, přesto bych jí doporučil i začátečníkovi s dostatečným vzrůstem, není záludná. A samozřejmě pro páry, kteřé k cestování používají jednu motorku.

Doplňky na motorce - Scottoiler, držák mobilu, padací rám, přídavná světla, mřížky chladičů, ukazatel zařazené rychlosti, nástavce řídítek, hrazda, kufry, deflektor

Recenze

Hondu CB 500 jsem si koupil na rozježdění a nakonec mi vydržela 6 sezon. Asi nebýt corony, stačila by pořád. Čáru přes rozpočet udělala potřeba jezdit na motorce ve dvou. To bylo na CBčko při našich proporcích moc. Nebyla to tryzna jen pro motorku, i manželka měla problémy vzhledem k potížím s kloubama při delší cestě.
Takže jsem začal řešit, kde bude mít lepší polohu, kde mi nebude pořád sjíždět na záda. Vybíral jsem mezi Varaderem, malým a velkým V-stromem. Jelikož využívám motorku na denní dojíždění do zaměstnání, zvolil jsem nejmenší obsah.
Dojmy z motorky napíšu, až ze mě opadne prvotní nadšení a budu objektivnější.
Po 2000 km a prvotní údržbě se snížilo prvotní nadšení a začínám vnímat chyby, kterých se "soudruzi z NDR" dopustili. Vemu ze předu. Chápu, že je motorka "rozpočtovka" přesto řešení nastavování plexi sundáním a zase nasazením 6 šroubů a to jsou některé křížáky, některé imbus... to se nedá vyhodnotit jinak než pomsta inženýra ze Suzuki. V tom by se mohla suzuki učit třeba od čínského CF-mota. Velikost štítku je taky nedostačující, bez deflektoru je jízda průměrně rostlého evropana rychlostí nad 120 (při pořádném větru i menší) pozvánkou do světa epilepsie - cukání helmou a patřičný hluk.
Demontáž spojkového lanka mi příjde zbytečně komplikovaná, pro většinu motorkářů asi bezpředmětné, ale pokud vám někdy praskne spojkové lanko a musíte použít nouzovou sadu, aby jste dojeli, začnete posuzovat i takovej detail.
Stupačky vnímám jako další odfláknutou věc. Spolujezdcova se stále přetáčí a má se mi občas zahákne za botu do výměny za lepší vyřešeno eskapáskama.
Tlumiče mám nastavené na max, při jízdě v jednom super, přesto by aspoň u zadního bodla rezerva pro jízdu ve dvou. Nejspíš budu řešit jednotkou z litra.
Přes uvedenou kritiku jsem z motorky stále nadšený a nejen já, manželka je z cestování na ní tak nadšená, že spolupracuje na mytí motorky, už na to nejsem sám ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Goodji
Goodji napsal 12.05.22 v 19:44 10b.

Více komentářů



TOPlist