renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CJ 250 T (1978)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mirapulec
Vloženo 2.2.2022
Aktualizováno 24.4.2024
Zobrazeno 432x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Asi 2 roky jsem toužil po klasické staré 4T motorce.A zatím vítězil rozum,že další starej vergl fakt nepotřebuju a je to krám do baráku.Už mám čízu.Další zima,prolejzání inzerce,láska na první pohled a mozek odjel na dovolenou )

Více fotografii

Motorka koupena od Robert-bazoš

Výška jezdce: 186 cm

První dojmy - Krásná.Na dvěpade celkem těžká.Nepojízdná,kupuju zajíce v pytly.Holt za 33k člověk nemůže čekat funglovku :-)

Motorku bych doporučil pro - Pro cvoky a milovníky starých strojů jako druhá,třetí motka v garáži.

Doplňky na motorce - Nosič zavazadel.Původně měl skončit na půdě,je bez něj hezčí.Ale madlo je na manipulaci super a díky brašnám je kam dát vercajk a sváču.

Recenze

Hledal jsem max 2válec( čim víc válců,tim víc problémů),vzducháč na drátech do 40 k.Více jsem nebyl ochotný za další zbytečnej krám dát Už jsem dokonce našel jakési zalíbení v hranatém světle,začal se smiřovat s liťákama když na mě vykoukla tahle fešanda.Druhý den volám,další vybírám prachy a třetí jedu 250 km v době kovidové a uzavřených okresech přes asi 6 okresních hranic
Práce na ní nějaká byla,ale nic hrozného aby byla technicky v cajku a kosmetika se bude řešit postupně.
Na českém úřadě při přihlášení klesl výkon z 20 na 13 kw ,v reálu má zatím něco mezi tím ,snad se ještě rozjezdí.Naposledy byla registrovaná v DE,1999 odhláška,pak se někde válela,a já jí přihlašel 2021.
A jak to jede?Žádná sláva to pochopitelně není ale zatím funguje na 2 režimy.Buď na relax,jak řikám nedělní veteránské prdlání,nebo jí dopřát otáčky,držet pod krkem a pak celkem valí.Na státovce to není o život jako s Čůzou Brzdy=zpomalovače Snad se to trochu zlepší až si sednou destičky.Na Čůze neorigo dvouklíč je jedovka )Zadní buben flokuje raz dva. Rám ok,nevlní se jak nasraná zmije,jen ještě vychytat jaký olej do vidlí,předek po přejetí muldy rád pumpuje.
Ještě čekám na pár věcí včetně potahu na sedlo a jiná zrcátka,tyto jsou na prd.
Časem napíšu víc.
Jaro 2024.Na podzim 23 jsem se do toho pustil.Hondičku očesal a jal se lakovat.Dvoubarevná s linkama byla super kombinace,ale už v háji.Původně měla být oranžová-RE Interceptor orange cruch.Ale po tom co mě opět jeblo a Enfielda koupil tak rozhodla návštěva krámu a výběr až na místě.Do zimy jsem stihnul nalakovat a v zimě si po víkendech hrál.Kladivem porovnal držák světla,přestříkal drobné černé díly na předku do černé saténové včetně vidlic a vyčistil motor.Peklo bylo leštění motorových vík.Sundat mizerný lak,vybrousit oxidaci a rýpance a leštit a leštit.Díky slušné domácí technice pouze 2 víkendy Sedlo-sundaný potah,úprava výplně (vyříznul jsem cca 25 mm molitanu a nahradil dvouma vrstvama karimatky a šup k čalouníkovy).Výsledek dobrý a sezení nesrovnatelně lepší,předtím hrozně měkké a bolela prdel.
Už jezdí pěkně,pochopitelně to není žádný dravec.Jen tedy přední brzda je příšerná,snad i buben z babety by fungoval líp )

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist