PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1050 V-Strom XT (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník horak.r72
Vloženo 11.1.2022
Aktualizováno 11.1.2022
Zobrazeno 2 444x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velice povedená evoluce předchozího modelu V-Strom a ještě lepší návrat k designu modelu DR Big

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - První dojem? Nadšení, když jsem viděl nový design v roce 2019. Druhý dojem jsem získal v létě roku 2020, když jsem se svezl při Suzuki Road Show na předváděčce v barvě "Marlboro" a příjemně mně překvapil zvuk i pružnost motoru.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo chce spolehlivou motorku, v dobré kvalitě, s dostatečnou výbavou a za přijatelnou cenu.

Doplňky na motorce - XT výbava v základu: padací rámy, hlavní stojan, kryty rukojetí. Při koupi byla motorka dovybavena doplňky od SW motech: dvěma bočními hliníkovými kufry Trax ADV 37 l, rozšíření bočního stojánku a přídavná LED světla EVO. Dál jsem si domontoval top case Givi TRK 52 N, držák mobilu M-style, deflektor na plexi PUIG a ve výhledu jsou ještě vyhřívané rukojeti Oxford a hliníkový kryt motoru Hepco Becker

Recenze

Na litrovém Stromkovi jezdím už od roku 2014 a když v roce 2019 představili nový model v designu DR Biga, tak hned přeskočila jiskra. Na netu a v časopisech jsem hledal obrázky, videa, testy a technická data. Líbila se mi nová elektronika, ale trochu jsem se bál posunu maximálního krouťáku ze 4000 na 6000 otáček. Když jsem se na Stromku poprvé svezl, byly moje obavy pryč. Motor jede jak z praku a bez zbytečných vibrací a výfuk má pěkný zvuk. Co se týká elektroniky, tak nejvíc jsem se těšil na asistent rozjezdu do kopce a náklonové ABS. Tři palivové mapy jsou dostatečné, tři úrovně trakce mi přijdou zbytečné (stačili by dvě jako u DL 1000). U ABS bych místo dvou úrovní přivítal vypínání ABS na zadním kole. Přepínání jízdních režimů, trakce a ABS je jednoduché, intuitivní a zůstane tam i po vypnutí klíče. Displej kritizují, že je nepřehledný, ale to co při jízdě potřebuješ, vidíš hned na první dobrou. Zbytek motorky je stejný jako u DL 1000, stará dobrá technika kterou znám a byl jsem s ní spokojený. Moc se mi líbí plně LEDkové osvětlení a naprostá spokojenost s brzdama (a nejsou to Bremba) i nastavitelným podvozkem i bez elektroniky. Řidítka mi padly do ruky naprosto přesně, protože jsou vyšší než na DL 1000.
Stromka jsem si nadělil pod stromek (není nový, je po 1 sezóně s nájezdem 5 200 km a doplňkama od SW Motech, za dobré peníze). První víkend v lednu jsem najel 100 km a jsem naprosto spokojený. Protože je zima, tak jsem si vyzkoušel palivovou mapu B a trakci 2 (přece nepoložím skoro novou motorku). Všechno je takové nové, měkké, pohodlné, ovladatelné, pěkně to chodí a do sebe zapadá, ani QiuckShifter mi nechybí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
kanam
kanam napsal 18.01.22 v 21:16 10b.

Krásná
A ta věrnost se cení

Pasťa1050
Pasťa1050 napsal 18.01.22 v 15:37 10b.

Ahoj taky ho mám , první sezónu najeto 9300km a úplná spokojenost. Super.

CRF1000
CRF1000 napsal 16.01.22 v 12:15 10b.

pěkná, u této barevné kombinace zobák není tak výrazný jako u žluté...

Mig_35
Mig_35 napsal 14.01.22 v 10:28 10b.

Doporučená četba:)
https://www.dr-big-shop.de/V_Strom.html

valasek
valasek napsal 14.01.22 v 08:01 10b.

V Stromek, malý i velký, to je 0 % problémů a 110 % radosti Pěkný, spolehlivý a nenáročný...tak ať přináší jenom samé super zážitky

Více komentářů



TOPlist