Suzuki V strom 1050 XT na ježdění do práce i na blbnutí se spolehlivostí Suzuki
Motorka koupena od FIRMA:Motart (Praha 4-Braník)
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - První dojmy byly, že je asi dělaná pro mě, že jí asi miluju, že si jí asi vezmu - a vzal.
Motorku bych doporučil pro - Komu se líbí, na každý den i víkendové blbnutí.
Doplňky na motorce - Laďák Mivv, polepy, zadní kufr SW motech, folie na přístrojovku
Recenze
Po skoro 20 letech na superbiku přišel čas na uklidnění a narovnání páteře, děti taky dorostly a chtěly jezdit se mnou, což je na sportovní motorce tortura. Chtěl jsem koncepcí něco jiného od řadového čtyřválce, chvilku jsem se hledal, takže tam proběhnul i harley davidson -”) , pár motorek projel a ujasnil si tak co chci. Takže dvouvál, max. 19 vpředu (terén jen, bude li to nutné), alespoň 100 koní. Strom byl první motorka, kterou jsem nechtěl jet vrátit prodejci, ale nabrat směr domů, sedla mě.
Teď mám před první garančkou v 1000 km a sjezdil jsem každou prdel v okrese, protože dál to nešlo. Taky počasí bylo fajn, takže vyhřívané hefty byly v permanenci.
Na nějaké velké hodnocení je brzo, zatím vše dle mých představ. Co se mě z uživatelského hlediska líbí, je že motor je hned ohřátý, vše jde lehoučce, brzdí a řadí parádně, zrcátka se neklepou a je v nich perfektně vidět, světlo svítí taky pěkně. Dá se tím i pěkně blbnout a to mě asi nejvíc zaujalo, ta zpětná vazba od podvozku. člověk s tím dojede daleko a zároveň si může i užít na okresce. Spotřeba během zajížděcí hudlařiny je 4,8 , teď to asi trochu vyleze, jak začnou venku víc topit, tak zatopím i já.
Z doplňků tam mám laďák Mivv, origo vyhřívané hefty, pár polepů, folii na budíky, horní kufr sw motech. Uvažuji o plechu pod motor a bočních kufrech, ale spíš až mě okolnosti donutí, popř. v zimě.
Pěkná mašina, dobrý výběr
Dobrá volba rozumu i srdce