XT-éčko je ještě lepší než na první pohled vypadá .
Motorka koupena od FIRMA:Global Moto (Hradec Králové) - Tady bych chtěl vyzdvihnout velmi příjemný a přitom odborný přístup prodejce.
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - První cesta vedla od prodejce z Hradce Králové domů, asi 90 km. Prodejce mi pomohl nastavit klidnější cestovní režim, tu správnou úroveň ABS a trakce a vyrazil jsem. Takhle silnou motorku jsem ještě neměl, tak mi dal pár doporučení. Z první jízdy jsem byl nadšený a doma jsem z ní nechtěl slézt :-).
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil výletníkům jako jsem já, ale těm co už mají nějakou zkušenost s větší a těžší motorkou. Není to stroj primárně určený do těžšího terénu, ale na pohodlné cestování včetně nějaké té šotolinky. Určitě bych, vzhledem k výbavě doporučil XT-éčko.
Doplňky na motorce - Dokoupil jsem horní kufr a boční kufry včetně držáků.
Recenze
Jak jsem psal minule, před tím jsem měl staršího V-Stroma 650. Protože jsem byl s motorkou velmi spokojen, tak jsem ani nehledal jinde. Ono mezi námi, za tyhle peníze budete těžko hledat konkurenci. Motorku jsem koupil vloni na podzim a mám najeto asi 2.700 km.
Ten rozdíl mezi starší 650 a tímhle je ohromný. Nejen ve výkonu, ale vůbec ve všem. Řazení je takové "klidnější", motor má dostatečný výkon i pro jízdu ve dvou v plné polní, brzdy jsou perfektní a spřažené přední se zadní. To člověk ocení zejména při jízdě ve dvou. Jeli jsme se ženou na výlet, musel jsem vzít za brzdu (přední), přidala se zadní a motorka se tolik nezapíchla na přední vidlice.
Další věc, co mě nadchla je elektronika. Já vím, řada motorkářů tohle nerado, ale já se nepovažuji za nějakého hardcore motorkáře, jsem spíš cestovatel-výletník. Při jízdě ve dvou jsem již několikrát ocenil asistenta při rozjezdu do kopce, kdy vás bezpečně podrží, než se rozjedete. Motorka má 3 jízdní režimy: A - sportovní, B - cestovní a C - do deště. Změna režimu je znát a občas se hodí. Co také využívám je tempomat na delších tratích. Dále to má 6-ti osé náklonové ABS, což jsem zatím v zatáčce naštěstí nemusel využívat.
Někdo nadává na displej, že je nepřehledný. Já si na něj rychle zvykl a naopak to beru jako plus, protože mám na jednom místě všechny potřebný údaje a nemusím nic nikde přepínat, abych viděl jakou mám aktuální spotřebu, jaký asistenty mám zapnutý, jestli mám aktivní omezovač otáček apod. Navíc je velmi dobře čitelný i na slunci.
Se spotřebou se dlouhodobě držím pod 5 litry (aktuálně 4,7 l/100 km).
Určitě jsem na některé vychytávky zapomněl, ale myslím, že to stačilo. Prostě a jednoduše, skvělá motorka.
Dobrá volba, parádní motorka,
skvělý stroj, mnoho šťastných km
Pěkná motorka. Taky jsem o ní uvažoval. Tak ať slouží
Moc pěkná motorka i recenze
Taky přemýšlím